Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové světelné regály s možností jednoduchého rebrandingu, změny barvy a efektů nasvícení.

Návštěvníci mohou tyto nové P.O.P. aplikace aktuálně potkat ve Strážném na Šumavě, v Travel Free prodejnách. Hlavním prodejním artiklem těchto obchodů nejsou jednotlivé krabičky, ale celé kartony cigaret.

Hra s barvami díky pár klikům na ovladači

„Cílem bylo zaujmout zákazníka hned na první pohled a kladli jsme důraz i na tvorbu atmosféry a originální, prémiovou a uspořádanou image,“ přibližuje zadání Alena Šlechtová, projektová manažerka naší společnosti.

Nové cigaretové regály zohledňují pravidla zákaznického rozhodování i praktičnosti. Nabízejí  širokou možnost obměny a zákazníky zaujmou už z dálky díky LED osvětlení. Velkým pozitivem celé aplikace je jednoduchý rebranding regálů, jehož lze dosáhnout i s pomocí RGB LED efektu. „ dálkovým ovládáním je možné jednoduše volit barvu jednotlivých světelných efektů či nastavit časovou smyčku s opakující se proměnou barvy,“ přibližuje princip Alena Šlechtová.

„Touto instalací chceme zahraničním turistům v tuzemsku nabídnout vysoký standard při nákupu našich produktů. Viditelnost, uspořádanost a přehlednost v obchodě je totiž klíčovým faktorem při výběru z nabízeného sortimentu,“ vychází ze svých zkušeností Robert Bieda, trade marketing manager ze společnosti Imperial Tobacco.

Váš Team DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This