Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové světelné regály s možností jednoduchého rebrandingu, změny barvy a efektů nasvícení.
Návštěvníci mohou tyto nové P.O.P. aplikace aktuálně potkat ve Strážném na Šumavě, v Travel Free prodejnách. Hlavním prodejním artiklem těchto obchodů nejsou jednotlivé krabičky, ale celé kartony cigaret.
Hra s barvami díky pár klikům na ovladači
„Cílem bylo zaujmout zákazníka hned na první pohled a kladli jsme důraz i na tvorbu atmosféry a originální, prémiovou a uspořádanou image,“ přibližuje zadání Alena Šlechtová, projektová manažerka naší společnosti.
Nové cigaretové regály zohledňují pravidla zákaznického rozhodování i praktičnosti. Nabízejí širokou možnost obměny a zákazníky zaujmou už z dálky díky LED osvětlení. Velkým pozitivem celé aplikace je jednoduchý rebranding regálů, jehož lze dosáhnout i s pomocí RGB LED efektu. „ dálkovým ovládáním je možné jednoduše volit barvu jednotlivých světelných efektů či nastavit časovou smyčku s opakující se proměnou barvy,“ přibližuje princip Alena Šlechtová.
„Touto instalací chceme zahraničním turistům v tuzemsku nabídnout vysoký standard při nákupu našich produktů. Viditelnost, uspořádanost a přehlednost v obchodě je totiž klíčovým faktorem při výběru z nabízeného sortimentu,“ vychází ze svých zkušeností Robert Bieda, trade marketing manager ze společnosti Imperial Tobacco.
Váš Team DAGO