Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj realizovali v rámci dosavadní tříleté spolupráce. Nový permanentní shop in shop (SIS) nabízí zákazníkům díky modernímu designu přátelštější a pohodlnější prostředí pro jednání s klienty na pevném místě. Prostor je zároveň přidanou hodnotou v celkovém prostředí hypermarketu. Dle výsledků nového konceptu je v plánu, že operátor bude realizovat další SIS v jiných lokalitách.
Hlavním záměrem bylo přiblížit značku opět o něco více lidem. „Nový shop in shop je vedle dalšího místa pro kontakt se zákazníky a podporu prodeje našich stále populárnějších produktů také místem různých akcí a událostí,“ vysvětluje Radek Turčáni, Head of Operation manager Tesco Mobile. V prostorách nového SIS se také natáčel vánoční video spot s ambasadorem značky Pavlem Cejnarem.
Při tvorbě projektu jsme vycházeli z firemní identity, které jsme přizpůsobili prvky jako koberec, sedačky a svítidla a celkové barevné ladění. Prodejní prostor vznikl na 100 m² za jednu noc a uzpůsobili jsme jej tak, aby se v něm zákazníci cítili co nejlépe.
Tesco Mobile zvažuje pokračování stejného konceptu kontaktních míst i v jiných lokalitách. „Pokud budou naši zákazníci shop in shop často navštěvovat a koncept si oblíbí, budeme uvažovat o rozšiřování dalších kontaktních míst, které v případě vhodné lokality budou mít podobný layout jako v Letňanech,“ doplnil Radek Turčáni.
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY