Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Pivní trh: Tradicemi svázaná kategorie
Pivní trh se za poslední jednu, dvě dekády velmi proměnil.
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
![Tesco Mibile SIS 0](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2019/01/Tesco-Mibile-SIS-0.jpg)
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj realizovali v rámci dosavadní tříleté spolupráce. Nový permanentní shop in shop (SIS) nabízí zákazníkům díky modernímu designu přátelštější a pohodlnější prostředí pro jednání s klienty na pevném místě. Prostor je zároveň přidanou hodnotou v celkovém prostředí hypermarketu. Dle výsledků nového konceptu je v plánu, že operátor bude realizovat další SIS v jiných lokalitách.
Hlavním záměrem bylo přiblížit značku opět o něco více lidem. „Nový shop in shop je vedle dalšího místa pro kontakt se zákazníky a podporu prodeje našich stále populárnějších produktů také místem různých akcí a událostí,“ vysvětluje Radek Turčáni, Head of Operation manager Tesco Mobile. V prostorách nového SIS se také natáčel vánoční video spot s ambasadorem značky Pavlem Cejnarem.
Při tvorbě projektu jsme vycházeli z firemní identity, které jsme přizpůsobili prvky jako koberec, sedačky a svítidla a celkové barevné ladění. Prodejní prostor vznikl na 100 m² za jednu noc a uzpůsobili jsme jej tak, aby se v něm zákazníci cítili co nejlépe.
Tesco Mobile zvažuje pokračování stejného konceptu kontaktních míst i v jiných lokalitách. „Pokud budou naši zákazníci shop in shop často navštěvovat a koncept si oblíbí, budeme uvažovat o rozšiřování dalších kontaktních míst, které v případě vhodné lokality budou mít podobný layout jako v Letňanech,“ doplnil Radek Turčáni.
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY