Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze.

Vybrané projekty:

  1. AT&T
  2. M&M’s
  3. Buff City Soap

Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale mají společné jmenovatele — a to je nápad, inovace a styl. Také v sobě nesou jistou nadčasovost, jež je ve světě reklamy prvkem, za který by se mělo platit zlatem. Zajišťuje, že se zákazníci budou v prodejně cítit příjemně a uvolněně, a budou na místě chtít strávit více času, což je kýženým výsledkem. V případě promo partnerství AT&T a filmu WW1984 jsou to efekty docílené světelnými plochami a LCD displeji — skoro jako jiný svět. Pokud se jedná o design prodejny M&M’s v Mall of America, je to možná trochu subjektivní pohled, který je ovlivněn láskou k produktu, ale nápaditost, která se odrazila v designu budovy, nelze popřít. A u prodejny Buff City Soap je to jednoznačně barevné ladění. Všechny realizace si rozhodně své ocenění v Shop! Design Award zasloužily oprávněně!

 
1. AT&T
Prodejny AT&T v Dallasu, Chicagu a San Francisku slavily uvedení filmu Wonder Woman 1984. Totální přeměnu obchodů na „chrám“ pro fanoušky WW provedlo studio Twenty Four 7. Koncept získal speciální ocenění za využití technologií.
 
2. M&M’s
Stříbro v kategorii Specializovaná prodejna nad dva tisíce metrů čtverečních získal obchod značky cukrovinek v Minneapolis.
 
3. Buff City Soap
Dallaská společnost Buff City Soap vyrábějící mýdla „na míru“ se ještě v průběhu pandemie spojila s architektonickou a designerskou firmou Callison RTKL a společně vytvořily zcela nový design, který je škálovatelný pro různá prodejní místa a lokality a současně umožňuje sezonní změny. Veselé, hravé a interaktivní prvky zasáhnou širokou cílovou skupinu, která si chce vytvořit mýdlo na ruce i na praní. Na Shop! Design Awards koncept získal stříbro v kategorii Specializované prodejny.
Hodnotila: Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 26/2022
 
 
 
 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This