Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze.

Vybrané projekty:

  1. AT&T
  2. M&M’s
  3. Buff City Soap

Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale mají společné jmenovatele — a to je nápad, inovace a styl. Také v sobě nesou jistou nadčasovost, jež je ve světě reklamy prvkem, za který by se mělo platit zlatem. Zajišťuje, že se zákazníci budou v prodejně cítit příjemně a uvolněně, a budou na místě chtít strávit více času, což je kýženým výsledkem. V případě promo partnerství AT&T a filmu WW1984 jsou to efekty docílené světelnými plochami a LCD displeji — skoro jako jiný svět. Pokud se jedná o design prodejny M&M’s v Mall of America, je to možná trochu subjektivní pohled, který je ovlivněn láskou k produktu, ale nápaditost, která se odrazila v designu budovy, nelze popřít. A u prodejny Buff City Soap je to jednoznačně barevné ladění. Všechny realizace si rozhodně své ocenění v Shop! Design Award zasloužily oprávněně!

 
1. AT&T
Prodejny AT&T v Dallasu, Chicagu a San Francisku slavily uvedení filmu Wonder Woman 1984. Totální přeměnu obchodů na „chrám“ pro fanoušky WW provedlo studio Twenty Four 7. Koncept získal speciální ocenění za využití technologií.
 
2. M&M’s
Stříbro v kategorii Specializovaná prodejna nad dva tisíce metrů čtverečních získal obchod značky cukrovinek v Minneapolis.
 
3. Buff City Soap
Dallaská společnost Buff City Soap vyrábějící mýdla „na míru“ se ještě v průběhu pandemie spojila s architektonickou a designerskou firmou Callison RTKL a společně vytvořily zcela nový design, který je škálovatelný pro různá prodejní místa a lokality a současně umožňuje sezonní změny. Veselé, hravé a interaktivní prvky zasáhnou širokou cílovou skupinu, která si chce vytvořit mýdlo na ruce i na praní. Na Shop! Design Awards koncept získal stříbro v kategorii Specializované prodejny.
Hodnotila: Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 26/2022
 
 
 
 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This