Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.

To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze.

Vybrané projekty:

  1. AT&T
  2. M&M’s
  3. Buff City Soap

Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale mají společné jmenovatele — a to je nápad, inovace a styl. Také v sobě nesou jistou nadčasovost, jež je ve světě reklamy prvkem, za který by se mělo platit zlatem. Zajišťuje, že se zákazníci budou v prodejně cítit příjemně a uvolněně, a budou na místě chtít strávit více času, což je kýženým výsledkem. V případě promo partnerství AT&T a filmu WW1984 jsou to efekty docílené světelnými plochami a LCD displeji — skoro jako jiný svět. Pokud se jedná o design prodejny M&M’s v Mall of America, je to možná trochu subjektivní pohled, který je ovlivněn láskou k produktu, ale nápaditost, která se odrazila v designu budovy, nelze popřít. A u prodejny Buff City Soap je to jednoznačně barevné ladění. Všechny realizace si rozhodně své ocenění v Shop! Design Award zasloužily oprávněně!

 
1. AT&T
Prodejny AT&T v Dallasu, Chicagu a San Francisku slavily uvedení filmu Wonder Woman 1984. Totální přeměnu obchodů na „chrám“ pro fanoušky WW provedlo studio Twenty Four 7. Koncept získal speciální ocenění za využití technologií.
 
2. M&M’s
Stříbro v kategorii Specializovaná prodejna nad dva tisíce metrů čtverečních získal obchod značky cukrovinek v Minneapolis.
 
3. Buff City Soap
Dallaská společnost Buff City Soap vyrábějící mýdla „na míru“ se ještě v průběhu pandemie spojila s architektonickou a designerskou firmou Callison RTKL a společně vytvořily zcela nový design, který je škálovatelný pro různá prodejní místa a lokality a současně umožňuje sezonní změny. Veselé, hravé a interaktivní prvky zasáhnou širokou cílovou skupinu, která si chce vytvořit mýdlo na ruce i na praní. Na Shop! Design Awards koncept získal stříbro v kategorii Specializované prodejny.
Hodnotila: Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 26/2022
 
 
 
 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This