DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a…
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i něco typicky českého. Díky novým P.O.P. instalacím, které naše společnost navrhla, vyrobila a nainstalovala, to jsou častěji lahve karlovarské Becherovky. Právě zprovozněné shop-in-shopy totiž svým imageovým vzhledem a atraktivním vizuálním merchandisingem lákají kolemjdoucí k návštěvě prodejny a stimulují chuť k nákupu jedinečného českého likéru.
„Chtěli jsme návštěvníkům letiště nabídnout výraznější zážitek z nákupu a zároveň tím podpořit prodeje našich likérů a doplňkových produktů,“ vysvětluje záměr nové instalace Marek Grabovský, Brand Manager Karlovarské Becherovky.
V nejúspěšnější prodejně došlo ke 103% nárůstu prodejů výrobků JBKB. „Klíčovými prvky celé instalace se staly samotné produkty. S lahvemi likérů lze také jednoduše manipulovat a navíc jsou přehledně seřazeny dle jednotlivých druhů ve všech šesti vybraných prodejnách Aelia,“ uvádí Michal Súlovec, náš projektový manažer.
A špičkový vizuální merchandising přinesl své výsledky. V prodejně na odletové bráně D narostly prodeje od instalace nového shop-in-shopu o 103 %. „Celkový nárůst ve všech šesti prodejnách se pohybuje okolo 38 %,“ upřesňuje Jindřich Černý ze společnosti Aelia.
Výzvou pro nás však tentokrát nebylo pouze kreativní a shoppercentrické pojetí celého projektu, ale i samotná instalace. Na letišti je totiž třeba dodržovat přísné bezpečnostní podmínky. „Instalaci jsme proto prováděli v extrémně krátkém čase v týmu asi 30 lidí. Největší instalaci ve velkém obchodě jsme zrealizovali za tři dny a za další tři jsme stihli vybavit zbylých pět prodejen. Vše bylo časově náročné, protože jsme museli většinu materiálů přenášet ručně na velké vzdálenosti,“ vzpomíná na podmínky při realizaci Michal Súlovec ze společnosti DAGO.
Shop-in-shopy zaujmou již zvenku, přitom lákají na tradiční prvky spojené s Becherovkou. Výsledkem je komplexní P.O.P. aplikace, která dokáže zaujmout kolemjdoucí již zvenku. Zákazníky do obchodu přiláká především svou vizuální atraktivitou díky použití výrazné a kontrastní kombinaci barev, nasvíceným médiím a policím, 360stupňové viditelnosti či speciálnímu spotu na LCD monitorech.
„Celá instalace působí prémiově a dobře tak komunikuje a podporuje brand společnosti. Přitom působí tradičně a vyzdvihuje známé prvky spojené s Becherovkou – bylinky, koření, jedinečný tvar lahví či historii tohoto likéru,“ uzavírá náš příběh Marek Grabovský z Karlovarské Becherovky.
Váš Team DAGO