Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i něco typicky českého. Díky novým P.O.P. instalacím, které naše společnost navrhla, vyrobila a nainstalovala, to jsou častěji lahve karlovarské Becherovky. Právě zprovozněné shop-in-shopy totiž svým imageovým vzhledem a atraktivním vizuálním merchandisingem lákají kolemjdoucí k návštěvě prodejny a stimulují chuť k nákupu jedinečného českého likéru.
„Chtěli jsme návštěvníkům letiště nabídnout výraznější zážitek z nákupu a zároveň tím podpořit prodeje našich likérů a doplňkových produktů,“ vysvětluje záměr nové instalace Marek Grabovský, Brand Manager Karlovarské Becherovky.
V nejúspěšnější prodejně došlo ke 103% nárůstu prodejů výrobků JBKB. „Klíčovými prvky celé instalace se staly samotné produkty. S lahvemi likérů lze také jednoduše manipulovat a navíc jsou přehledně seřazeny dle jednotlivých druhů ve všech šesti vybraných prodejnách Aelia,“ uvádí Michal Súlovec, náš projektový manažer.
A špičkový vizuální merchandising přinesl své výsledky. V prodejně na odletové bráně D narostly prodeje od instalace nového shop-in-shopu o 103 %. „Celkový nárůst ve všech šesti prodejnách se pohybuje okolo 38 %,“ upřesňuje Jindřich Černý ze společnosti Aelia.
Výzvou pro nás však tentokrát nebylo pouze kreativní a shoppercentrické pojetí celého projektu, ale i samotná instalace. Na letišti je totiž třeba dodržovat přísné bezpečnostní podmínky. „Instalaci jsme proto prováděli v extrémně krátkém čase v týmu asi 30 lidí. Největší instalaci ve velkém obchodě jsme zrealizovali za tři dny a za další tři jsme stihli vybavit zbylých pět prodejen. Vše bylo časově náročné, protože jsme museli většinu materiálů přenášet ručně na velké vzdálenosti,“ vzpomíná na podmínky při realizaci Michal Súlovec ze společnosti DAGO.
Shop-in-shopy zaujmou již zvenku, přitom lákají na tradiční prvky spojené s Becherovkou. Výsledkem je komplexní P.O.P. aplikace, která dokáže zaujmout kolemjdoucí již zvenku. Zákazníky do obchodu přiláká především svou vizuální atraktivitou díky použití výrazné a kontrastní kombinaci barev, nasvíceným médiím a policím, 360stupňové viditelnosti či speciálnímu spotu na LCD monitorech.
„Celá instalace působí prémiově a dobře tak komunikuje a podporuje brand společnosti. Přitom působí tradičně a vyzdvihuje známé prvky spojené s Becherovkou – bylinky, koření, jedinečný tvar lahví či historii tohoto likéru,“ uzavírá náš příběh Marek Grabovský z Karlovarské Becherovky.
Váš Team DAGO