Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i něco typicky českého. Díky novým P.O.P. instalacím, které naše společnost navrhla, vyrobila a nainstalovala, to jsou častěji lahve karlovarské Becherovky. Právě zprovozněné shop-in-shopy totiž svým imageovým vzhledem a atraktivním vizuálním merchandisingem lákají kolemjdoucí k návštěvě prodejny a stimulují chuť k nákupu jedinečného českého likéru.
„Chtěli jsme návštěvníkům letiště nabídnout výraznější zážitek z nákupu a zároveň tím podpořit prodeje našich likérů a doplňkových produktů,“ vysvětluje záměr nové instalace Marek Grabovský, Brand Manager Karlovarské Becherovky.
V nejúspěšnější prodejně došlo ke 103% nárůstu prodejů výrobků JBKB. „Klíčovými prvky celé instalace se staly samotné produkty. S lahvemi likérů lze také jednoduše manipulovat a navíc jsou přehledně seřazeny dle jednotlivých druhů ve všech šesti vybraných prodejnách Aelia,“ uvádí Michal Súlovec, náš projektový manažer.
A špičkový vizuální merchandising přinesl své výsledky. V prodejně na odletové bráně D narostly prodeje od instalace nového shop-in-shopu o 103 %. „Celkový nárůst ve všech šesti prodejnách se pohybuje okolo 38 %,“ upřesňuje Jindřich Černý ze společnosti Aelia.
Výzvou pro nás však tentokrát nebylo pouze kreativní a shoppercentrické pojetí celého projektu, ale i samotná instalace. Na letišti je totiž třeba dodržovat přísné bezpečnostní podmínky. „Instalaci jsme proto prováděli v extrémně krátkém čase v týmu asi 30 lidí. Největší instalaci ve velkém obchodě jsme zrealizovali za tři dny a za další tři jsme stihli vybavit zbylých pět prodejen. Vše bylo časově náročné, protože jsme museli většinu materiálů přenášet ručně na velké vzdálenosti,“ vzpomíná na podmínky při realizaci Michal Súlovec ze společnosti DAGO.
Shop-in-shopy zaujmou již zvenku, přitom lákají na tradiční prvky spojené s Becherovkou. Výsledkem je komplexní P.O.P. aplikace, která dokáže zaujmout kolemjdoucí již zvenku. Zákazníky do obchodu přiláká především svou vizuální atraktivitou díky použití výrazné a kontrastní kombinaci barev, nasvíceným médiím a policím, 360stupňové viditelnosti či speciálnímu spotu na LCD monitorech.
„Celá instalace působí prémiově a dobře tak komunikuje a podporuje brand společnosti. Přitom působí tradičně a vyzdvihuje známé prvky spojené s Becherovkou – bylinky, koření, jedinečný tvar lahví či historii tohoto likéru,“ uzavírá náš příběh Marek Grabovský z Karlovarské Becherovky.
Váš Team DAGO