Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i něco typicky českého. Díky novým P.O.P. instalacím, které naše společnost navrhla, vyrobila a nainstalovala, to jsou častěji lahve karlovarské Becherovky. Právě zprovozněné shop-in-shopy totiž svým imageovým vzhledem a atraktivním vizuálním merchandisingem lákají kolemjdoucí k návštěvě prodejny a stimulují chuť k nákupu jedinečného českého likéru.

„Chtěli jsme návštěvníkům letiště nabídnout výraznější zážitek z nákupu a zároveň tím podpořit prodeje našich likérů a doplňkových produktů,“ vysvětluje záměr nové instalace Marek Grabovský, Brand Manager Karlovarské Becherovky.
V nejúspěšnější prodejně došlo ke 103% nárůstu prodejů výrobků JBKB. „Klíčovými prvky celé instalace se staly samotné produkty. S lahvemi likérů lze také jednoduše manipulovat a navíc jsou přehledně seřazeny dle jednotlivých druhů ve všech šesti vybraných prodejnách Aelia,“ uvádí Michal Súlovec, náš projektový manažer.

A špičkový vizuální merchandising přinesl své výsledky. V prodejně na odletové bráně D narostly prodeje od instalace nového shop-in-shopu o 103 %. „Celkový nárůst ve všech šesti prodejnách se pohybuje okolo 38 %,“ upřesňuje Jindřich Černý ze společnosti Aelia.

Výzvou pro nás však tentokrát nebylo pouze kreativní a shoppercentrické pojetí celého projektu, ale i samotná instalace. Na letišti je totiž třeba dodržovat přísné bezpečnostní podmínky. „Instalaci jsme proto prováděli v extrémně krátkém čase v týmu asi 30 lidí. Největší instalaci ve velkém obchodě jsme zrealizovali za tři dny a za další tři jsme stihli vybavit zbylých pět prodejen. Vše bylo časově náročné, protože jsme museli většinu materiálů přenášet ručně na velké vzdálenosti,“ vzpomíná na podmínky při realizaci Michal Súlovec ze společnosti DAGO.

Shop-in-shopy zaujmou již zvenku, přitom lákají na tradiční prvky spojené s Becherovkou. Výsledkem je komplexní P.O.P. aplikace, která dokáže zaujmout kolemjdoucí již zvenku. Zákazníky do obchodu přiláká především svou vizuální atraktivitou díky použití výrazné a kontrastní kombinaci barev, nasvíceným médiím a policím, 360stupňové viditelnosti či speciálnímu spotu na LCD monitorech.

„Celá instalace působí prémiově a dobře tak komunikuje a podporuje brand společnosti. Přitom působí tradičně a vyzdvihuje známé prvky spojené s Becherovkou – bylinky, koření, jedinečný tvar lahví či historii tohoto likéru,“ uzavírá náš příběh Marek Grabovský z Karlovarské Becherovky.

Váš Team DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This