Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Trh pod tlakem nedostatku surovin a rostoucích cen
![Red Bull 3](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/06/Red-Bull-3.jpg)
Souboj materiálů pro tvorbu in-store komunikace letos značně přitvrdil
Úspěšné POS materiály nejsou jen o excelentním nápadu a grafickém návrhu designéra. Tím to vše začíná, ale klíčovou roli hraje také samotná realizace a příprava. Během tvorby technologických výkresů je zásadní volit správné materiály s ohledem na mnoho aspektů, jako je velikost POS média, jeho umístění, doba vystavení, finanční náročnost, průběh instalace a nespočet dalších. Rok 2021 nám tento proces však vůbec nezjednodušuje. Přetrvávající krize na poli materiálů, jako je kov, dřevo, karton či plast je velmi špatná. Komodity potřebné pro výrobu některých materiálů docházejí a jejich ceny razantně stoupají. Veškeré predikce jsou velmi spekulativní a nejisté. Snažíme se této situaci maximálně přizpůsobit a směřovat výrobu tam, kde očekáváme materiálový dostatek a alespoň částečnou stabilitu cen.
VÝKYVY SE MUSEJÍ HLÍDAT
Nikde není a nikdy nebylo jasně definováno, jaký materiál je na konkrétní typy POS aplikací nejvhodnější a měl by být použit pro jeho výrobu. To, že se podlahové stojany dělají hlavně z kartonu, prémiové shop-in-shopy ze dřeva, regálová čela z kovu a pultové barketky z plastu, je již minulost. Ne vždy to může být ta nejlepší volba, a proto jsme tyto „standardy“ hodili do koše a pohlížíme na každé POS velmi unikátně.
Bohužel nejhorší situace je aktuálně v oblasti kovovýroby. Cena plechu za posledních šest měsíců vzrostla o více než sto procent a každý den se toto číslo zvyšuje. Proto není důvod vyrábět reedice dříve kovových stojanů opět z kovu, ale nabízíme klientům variantu dřevěnou či plastovou. Jestliže predikujeme v blízkých dnech problém například s vlnitou lepenkou, rovnou nabízíme jistou variantu plastovou, což řekněme u paletových omotávek je ještě lepší volbou. Rozhodně neříkám, že některý z materiálů navždy končí v oblasti in-store komunikace, snažím se jen nastínit to, že ne vždy je první volba ta správná. Od toho jsme tu my, abychom situaci hlídali a nabízeli nejlepší komplexní řešení podpory prodeje.
PLASTY I EKOLOGICKÁ ŘEŠENÍ
Za poslední rok se nám velmi osvědčila práce s plastem. Nejen že se dobře zpracovává, ale je také velmi flexibilní, postaví se z něj snad cokoliv. Není problém ho celoplošně polepit a tím získat požadovaný design. Při správné volbě síly desek, lepidel a zámků, je zaručena nosnost srovnatelná s kovovými stojany. Oproti kovovému stojanu však není tak těžký a náročný na převoz či manipulaci. Velmi často tak z plastu vytváříme stojany či paletová vystavení, která si obchodní zástupce naloží do kufru automobilu a následně nainstaluje v prodejně sám, což představuje velkou finanční úsporu za instalační týmy a dopravu. Nesmíme však zapomínat také na přírodu a životní prostředí. Na veškeré tisky používáme primárně latexový tisk, který díky inkoustům na vodní bázi nezatěžuje ovzduší a neobsahuje žádné nebezpečné a zapáchající látky. Tisky jsou zcela zdravotně nezávadné a vhodné i do nejpřísnějších zařízení jako jsou školy, jídelny, nemocnice a další. Přes to všechno je kvalita výtisku velmi vysoká a stálost barev i v exteriéru dosahuje bez problémů pěti let, v interiéru až deseti let. Není problém kompletně plastové vystavení a jiná POS média vyrobit také z „non PVC“ deskových materiálů, čímž se splní nejrůznější ekologické směrnice daných společností.
Všem zadavatelům POS materiálů bych doporučila, aby si dali poradit nejvhodnější materiál s ohledem na funkčnost, trvanlivost a umístění, ale také aby se informovali o aktuální a průběžně se měnící situaci dostupnosti a cen vstupních materiálů. Právě výrobce je schopen to reflektovat, vybrat nejlepší variantu a díky tomu využít stanovený rozpočet na maximum.
![](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/06/Red-Bull-3.jpg)
Dvoupaletové vystavení značky Red Bull v prodejně Albert je kompletně vyrobeno z plastu a je doplněno o elektroinstalaci.
Autor: ANNA BRŮŽKOVÁ, Dago
Zdroj: Marketing & Media, číslo 26-27
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY