Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Trh pod tlakem nedostatku surovin a rostoucích cen

Souboj materiálů pro tvorbu in-store komunikace letos značně přitvrdil

Úspěšné POS materiály nejsou jen o excelentním nápadu a grafickém návrhu designéra. Tím to vše začíná, ale klíčovou roli hraje také samotná realizace a příprava. Během tvorby technologických výkresů je zásadní volit správné materiály s ohledem na mnoho aspektů, jako je velikost POS média, jeho umístění, doba vystavení, finanční náročnost, průběh instalace a nespočet dalších. Rok 2021 nám tento proces však vůbec nezjednodušuje. Přetrvávající krize na poli materiálů, jako je kov, dřevo, karton či plast je velmi špatná. Komodity potřebné pro výrobu některých materiálů docházejí a jejich ceny razantně stoupají. Veškeré predikce jsou velmi spekulativní a nejisté. Snažíme se této situaci maximálně přizpůsobit a směřovat výrobu tam, kde očekáváme materiálový dostatek a alespoň částečnou stabilitu cen.

VÝKYVY SE MUSEJÍ HLÍDAT

Nikde není a nikdy nebylo jasně definováno, jaký materiál je na konkrétní typy POS aplikací nejvhodnější a měl by být použit pro jeho výrobu. To, že se podlahové stojany dělají hlavně z kartonu, prémiové shop-in-shopy ze dřeva, regálová čela z kovu a pultové barketky z plastu, je již minulost. Ne vždy to může být ta nejlepší volba, a proto jsme tyto „standardy“ hodili do koše a pohlížíme na každé POS velmi unikátně.
Bohužel nejhorší situace je aktuálně v oblasti kovovýroby. Cena plechu za posledních šest měsíců vzrostla o více než sto procent a každý den se toto číslo zvyšuje. Proto není důvod vyrábět reedice dříve kovových stojanů opět z kovu, ale nabízíme klientům variantu dřevěnou či plastovou. Jestliže predikujeme v blízkých dnech problém například s vlnitou lepenkou, rovnou nabízíme jistou variantu plastovou, což řekněme u paletových omotávek je ještě lepší volbou. Rozhodně neříkám, že některý z materiálů navždy končí v oblasti in-store komunikace, snažím se jen nastínit to, že ne vždy je první volba ta správná. Od toho jsme tu my, abychom situaci hlídali a nabízeli nejlepší komplexní řešení podpory prodeje.

PLASTY I EKOLOGICKÁ ŘEŠENÍ

Za poslední rok se nám velmi osvědčila práce s plastem. Nejen že se dobře zpracovává, ale je také velmi flexibilní, postaví se z něj snad cokoliv. Není problém ho celoplošně polepit a tím získat požadovaný design. Při správné volbě síly desek, lepidel a zámků, je zaručena nosnost srovnatelná s kovovými stojany. Oproti kovovému stojanu však není tak těžký a náročný na převoz či manipulaci. Velmi často tak z plastu vytváříme stojany či paletová vystavení, která si obchodní zástupce naloží do kufru automobilu a následně nainstaluje v prodejně sám, což představuje velkou finanční úsporu za instalační týmy a dopravu. Nesmíme však zapomínat také na přírodu a životní prostředí. Na veškeré tisky používáme primárně latexový tisk, který díky inkoustům na vodní bázi nezatěžuje ovzduší a neobsahuje žádné nebezpečné a zapáchající látky. Tisky jsou zcela zdravotně nezávadné a vhodné i do nejpřísnějších zařízení jako jsou školy, jídelny, nemocnice a další. Přes to všechno je kvalita výtisku velmi vysoká a stálost barev i v exteriéru dosahuje bez problémů pěti let, v interiéru až deseti let. Není problém kompletně plastové vystavení a jiná POS média vyrobit také z „non PVC“ deskových materiálů, čímž se splní nejrůznější ekologické směrnice daných společností.
Všem zadavatelům POS materiálů bych doporučila, aby si dali poradit nejvhodnější materiál s ohledem na funkčnost, trvanlivost a umístění, ale také aby se informovali o aktuální a průběžně se měnící situaci dostupnosti a cen vstupních materiálů. Právě výrobce je schopen to reflektovat, vybrat nejlepší variantu a díky tomu využít stanovený rozpočet na maximum.

Dvoupaletové vystavení značky Red Bull v prodejně Albert je kompletně vyrobeno z plastu a je doplněno o elektroinstalaci.

Autor: ANNA BRŮŽKOVÁ, Dago
Zdroj: Marketing & Media, číslo 26-27

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This