Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Trh pod tlakem nedostatku surovin a rostoucích cen

Souboj materiálů pro tvorbu in-store komunikace letos značně přitvrdil

Úspěšné POS materiály nejsou jen o excelentním nápadu a grafickém návrhu designéra. Tím to vše začíná, ale klíčovou roli hraje také samotná realizace a příprava. Během tvorby technologických výkresů je zásadní volit správné materiály s ohledem na mnoho aspektů, jako je velikost POS média, jeho umístění, doba vystavení, finanční náročnost, průběh instalace a nespočet dalších. Rok 2021 nám tento proces však vůbec nezjednodušuje. Přetrvávající krize na poli materiálů, jako je kov, dřevo, karton či plast je velmi špatná. Komodity potřebné pro výrobu některých materiálů docházejí a jejich ceny razantně stoupají. Veškeré predikce jsou velmi spekulativní a nejisté. Snažíme se této situaci maximálně přizpůsobit a směřovat výrobu tam, kde očekáváme materiálový dostatek a alespoň částečnou stabilitu cen.

VÝKYVY SE MUSEJÍ HLÍDAT

Nikde není a nikdy nebylo jasně definováno, jaký materiál je na konkrétní typy POS aplikací nejvhodnější a měl by být použit pro jeho výrobu. To, že se podlahové stojany dělají hlavně z kartonu, prémiové shop-in-shopy ze dřeva, regálová čela z kovu a pultové barketky z plastu, je již minulost. Ne vždy to může být ta nejlepší volba, a proto jsme tyto „standardy“ hodili do koše a pohlížíme na každé POS velmi unikátně.
Bohužel nejhorší situace je aktuálně v oblasti kovovýroby. Cena plechu za posledních šest měsíců vzrostla o více než sto procent a každý den se toto číslo zvyšuje. Proto není důvod vyrábět reedice dříve kovových stojanů opět z kovu, ale nabízíme klientům variantu dřevěnou či plastovou. Jestliže predikujeme v blízkých dnech problém například s vlnitou lepenkou, rovnou nabízíme jistou variantu plastovou, což řekněme u paletových omotávek je ještě lepší volbou. Rozhodně neříkám, že některý z materiálů navždy končí v oblasti in-store komunikace, snažím se jen nastínit to, že ne vždy je první volba ta správná. Od toho jsme tu my, abychom situaci hlídali a nabízeli nejlepší komplexní řešení podpory prodeje.

PLASTY I EKOLOGICKÁ ŘEŠENÍ

Za poslední rok se nám velmi osvědčila práce s plastem. Nejen že se dobře zpracovává, ale je také velmi flexibilní, postaví se z něj snad cokoliv. Není problém ho celoplošně polepit a tím získat požadovaný design. Při správné volbě síly desek, lepidel a zámků, je zaručena nosnost srovnatelná s kovovými stojany. Oproti kovovému stojanu však není tak těžký a náročný na převoz či manipulaci. Velmi často tak z plastu vytváříme stojany či paletová vystavení, která si obchodní zástupce naloží do kufru automobilu a následně nainstaluje v prodejně sám, což představuje velkou finanční úsporu za instalační týmy a dopravu. Nesmíme však zapomínat také na přírodu a životní prostředí. Na veškeré tisky používáme primárně latexový tisk, který díky inkoustům na vodní bázi nezatěžuje ovzduší a neobsahuje žádné nebezpečné a zapáchající látky. Tisky jsou zcela zdravotně nezávadné a vhodné i do nejpřísnějších zařízení jako jsou školy, jídelny, nemocnice a další. Přes to všechno je kvalita výtisku velmi vysoká a stálost barev i v exteriéru dosahuje bez problémů pěti let, v interiéru až deseti let. Není problém kompletně plastové vystavení a jiná POS média vyrobit také z „non PVC“ deskových materiálů, čímž se splní nejrůznější ekologické směrnice daných společností.
Všem zadavatelům POS materiálů bych doporučila, aby si dali poradit nejvhodnější materiál s ohledem na funkčnost, trvanlivost a umístění, ale také aby se informovali o aktuální a průběžně se měnící situaci dostupnosti a cen vstupních materiálů. Právě výrobce je schopen to reflektovat, vybrat nejlepší variantu a díky tomu využít stanovený rozpočet na maximum.

Dvoupaletové vystavení značky Red Bull v prodejně Albert je kompletně vyrobeno z plastu a je doplněno o elektroinstalaci.

Autor: ANNA BRŮŽKOVÁ, Dago
Zdroj: Marketing & Media, číslo 26-27

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This