Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
![Vystavení prezentuje ochucené minerální vody vprosím o zprávu, jak to vypadá s: - textem ohledně setu POP - vše je jasné, na překlad je to zadané, bude hotové na pondělí? - s úvodníkem dle zaslaných bodů - prosím budete mít během zítra návrh textu, abychom mohli ještě případně zrevidovat? - prosím v jakém formátu / velikosti budete potřebovat ten vizuál k setům POS? - fotky z realizací setů POS máte? - jedná se o Birell, Ondrášovku](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/06/2022-0044-AS_003A93D6_mattoni_plech_sis2022_1_uprava3-scaled.jpg)
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami. Kreativní a veselé POS materiály mají za úkol navodit zákazníkům letní atmosféru a nalákat je k ochutnání minerálních vod Mattoni z řady IMUNO, ESSENCE a jedinečných příchutí Multi, Cedrata a Black. Ke spolupráci si stejně jako v minulém roce přizvala komunikační agenturu Dago.
Mattoni na trhu i v letošním roce září, a to nejen díky novému konceptu ochucených minerálních vod v plechovkách, ale i díky atraktivním POS, na která mohou zákazníci v těchto dnech narazit. Shop in shopy s ochucenými minerálními vodami jsou k vidění ve vybraných hypermarketech Albert, další POS materiály jsou k vidění v dalších prodejnách po celé České republice.
Ve všech typech vystavení má každá řada vymezený svůj vlastní prostor, díky čemuž si zákazník může vždy přehledně vybrat svoji oblíbenou ochucenou minerální vodu. „Moc rádi jsme s Mattoni navázali na loňskou spolupráci, kdy jsme originálními vystaveními podpořili uvedení na trh minerálních vod v plechovkách. Koncept jsme částečně zachovali a doplnili o prémiové řešení stojanu, který láká nakupující velkou plechovkou a zároveň nabízí velkorysou zásobu pro samotné produkty. Hravá barevnost těchto POS navíc na prodejní ploše prostě vyzývá k nákupu,“ říká Radka Hejduková, PR koordinátorka z komunikační agentury Dago.
Vyber si svou Mattoni
Pro prezentaci minerálních vod Mattoni slouží celý set POS materiálů. V rámci této kampaně bylo realizováno celkem 170 stojanů a tři shop in shopy. Aktivace jsou doplněny o motto „Vyber si svoji Mattoni“ – a pomocí jednouchých hesel upozorňují spotřebitele benefity tří řad, které tyto ochucené minerální vody nabízejí – vitamíny a zinek, bez cukru a sladidel, jedinečná chuť. Vše, včetně 3D plechovky dominující oběma typům vystavení, bylo vyrobeno z kartonu s FCS certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů. U shop in shopu můžeme narazit ještě na plexi prvek, který je umístěn ve středu vystavení. Na motto „Zážitek z chuti v nové formě“, který spotřebitele provází celou kampaní, je samozřejmě myšleno i v případě POS. Pozornost spotřebitele jistě přiláká i heslo připomínající otevření plechovky – všem dobře známé „tssst“.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY