Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

Displeje Tassimo pro Kraft Foods

Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…

POP Tullamore Dew do barů

Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky

I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami. Kreativní a veselé POS materiály mají za úkol navodit zákazníkům letní atmosféru a nalákat je k ochutnání minerálních vod Mattoni z řady IMUNO, ESSENCE a jedinečných příchutí Multi, Cedrata a Black.  Ke spolupráci si stejně jako v minulém roce přizvala komunikační agenturu Dago.

Mattoni na trhu i v letošním roce září, a to nejen díky novému konceptu ochucených minerálních vod v plechovkách, ale i díky atraktivním POS, na která mohou zákazníci v těchto dnech narazit. Shop in shopy s ochucenými minerálními vodami jsou k vidění ve vybraných hypermarketech Albert, další POS materiály jsou k vidění v dalších prodejnách po celé České republice.

Ve všech typech vystavení má každá řada vymezený svůj vlastní prostor, díky čemuž si zákazník může vždy přehledně vybrat svoji oblíbenou ochucenou minerální vodu. „Moc rádi jsme s Mattoni navázali na loňskou spolupráci, kdy jsme originálními vystaveními podpořili uvedení na trh minerálních vod v plechovkách. Koncept jsme částečně zachovali a doplnili o prémiové řešení stojanu, který láká nakupující velkou plechovkou a zároveň nabízí velkorysou zásobu pro samotné produkty. Hravá barevnost těchto POS navíc na prodejní ploše prostě vyzývá k nákupu,“ říká Radka Hejduková, PR koordinátorka z komunikační agentury Dago.

Vyber si svou Mattoni

   Pro prezentaci minerálních vod Mattoni slouží celý set POS materiálů. V rámci této kampaně bylo realizováno celkem 170 stojanů a tři shop in shopy. Aktivace jsou doplněny o motto „Vyber si svoji Mattoni“ – a pomocí jednouchých hesel upozorňují spotřebitele benefity tří řad, které tyto ochucené minerální vody nabízejí – vitamíny a zinek, bez cukru a sladidel, jedinečná chuť. Vše, včetně 3D plechovky dominující oběma typům vystavení, bylo vyrobeno z kartonu s FCS certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů. U shop in shopu můžeme narazit ještě na plexi prvek, který je umístěn ve středu vystavení. Na motto „Zážitek z chuti v nové formě“, který spotřebitele provází celou kampaní, je samozřejmě myšleno i v případě POS. Pozornost spotřebitele jistě přiláká i heslo připomínající otevření plechovky – všem dobře známé „tssst“.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This