Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Naše aktivace získaly v soutěži POS STAR první a druhé místo
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR o nejlepší in-store realizaci měsíce. Absolutním vítězem za měsíc listopad se stala naše realizace shop in shopu Semtex.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell
Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací.
Nenechte se spoutat tradicí: Hodnocení pro Marketing & Media
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí.
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami. Kreativní a veselé POS materiály mají za úkol navodit zákazníkům letní atmosféru a nalákat je k ochutnání minerálních vod Mattoni z řady IMUNO, ESSENCE a jedinečných příchutí Multi, Cedrata a Black. Ke spolupráci si stejně jako v minulém roce přizvala komunikační agenturu Dago.
Mattoni na trhu i v letošním roce září, a to nejen díky novému konceptu ochucených minerálních vod v plechovkách, ale i díky atraktivním POS, na která mohou zákazníci v těchto dnech narazit. Shop in shopy s ochucenými minerálními vodami jsou k vidění ve vybraných hypermarketech Albert, další POS materiály jsou k vidění v dalších prodejnách po celé České republice.
Ve všech typech vystavení má každá řada vymezený svůj vlastní prostor, díky čemuž si zákazník může vždy přehledně vybrat svoji oblíbenou ochucenou minerální vodu. „Moc rádi jsme s Mattoni navázali na loňskou spolupráci, kdy jsme originálními vystaveními podpořili uvedení na trh minerálních vod v plechovkách. Koncept jsme částečně zachovali a doplnili o prémiové řešení stojanu, který láká nakupující velkou plechovkou a zároveň nabízí velkorysou zásobu pro samotné produkty. Hravá barevnost těchto POS navíc na prodejní ploše prostě vyzývá k nákupu,“ říká Radka Hejduková, PR koordinátorka z komunikační agentury Dago.
Vyber si svou Mattoni
Pro prezentaci minerálních vod Mattoni slouží celý set POS materiálů. V rámci této kampaně bylo realizováno celkem 170 stojanů a tři shop in shopy. Aktivace jsou doplněny o motto „Vyber si svoji Mattoni“ – a pomocí jednouchých hesel upozorňují spotřebitele benefity tří řad, které tyto ochucené minerální vody nabízejí – vitamíny a zinek, bez cukru a sladidel, jedinečná chuť. Vše, včetně 3D plechovky dominující oběma typům vystavení, bylo vyrobeno z kartonu s FCS certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů. U shop in shopu můžeme narazit ještě na plexi prvek, který je umístěn ve středu vystavení. Na motto „Zážitek z chuti v nové formě“, který spotřebitele provází celou kampaní, je samozřejmě myšleno i v případě POS. Pozornost spotřebitele jistě přiláká i heslo připomínající otevření plechovky – všem dobře známé „tssst“.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY