Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami. Kreativní a veselé POS materiály mají za úkol navodit zákazníkům letní atmosféru a nalákat je k ochutnání minerálních vod Mattoni z řady IMUNO, ESSENCE a jedinečných příchutí Multi, Cedrata a Black. Ke spolupráci si stejně jako v minulém roce přizvala komunikační agenturu Dago.
Mattoni na trhu i v letošním roce září, a to nejen díky novému konceptu ochucených minerálních vod v plechovkách, ale i díky atraktivním POS, na která mohou zákazníci v těchto dnech narazit. Shop in shopy s ochucenými minerálními vodami jsou k vidění ve vybraných hypermarketech Albert, další POS materiály jsou k vidění v dalších prodejnách po celé České republice.
Ve všech typech vystavení má každá řada vymezený svůj vlastní prostor, díky čemuž si zákazník může vždy přehledně vybrat svoji oblíbenou ochucenou minerální vodu. „Moc rádi jsme s Mattoni navázali na loňskou spolupráci, kdy jsme originálními vystaveními podpořili uvedení na trh minerálních vod v plechovkách. Koncept jsme částečně zachovali a doplnili o prémiové řešení stojanu, který láká nakupující velkou plechovkou a zároveň nabízí velkorysou zásobu pro samotné produkty. Hravá barevnost těchto POS navíc na prodejní ploše prostě vyzývá k nákupu,“ říká Radka Hejduková, PR koordinátorka z komunikační agentury Dago.
Vyber si svou Mattoni
Pro prezentaci minerálních vod Mattoni slouží celý set POS materiálů. V rámci této kampaně bylo realizováno celkem 170 stojanů a tři shop in shopy. Aktivace jsou doplněny o motto „Vyber si svoji Mattoni“ – a pomocí jednouchých hesel upozorňují spotřebitele benefity tří řad, které tyto ochucené minerální vody nabízejí – vitamíny a zinek, bez cukru a sladidel, jedinečná chuť. Vše, včetně 3D plechovky dominující oběma typům vystavení, bylo vyrobeno z kartonu s FCS certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů. U shop in shopu můžeme narazit ještě na plexi prvek, který je umístěn ve středu vystavení. Na motto „Zážitek z chuti v nové formě“, který spotřebitele provází celou kampaní, je samozřejmě myšleno i v případě POS. Pozornost spotřebitele jistě přiláká i heslo připomínající otevření plechovky – všem dobře známé „tssst“.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY