Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky

I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami. Kreativní a veselé POS materiály mají za úkol navodit zákazníkům letní atmosféru a nalákat je k ochutnání minerálních vod Mattoni z řady IMUNO, ESSENCE a jedinečných příchutí Multi, Cedrata a Black. Ke spolupráci si stejně jako v minulém roce přizvala komunikační agenturu Dago.
Mattoni na trhu i v letošním roce září, a to nejen díky novému konceptu ochucených minerálních vod v plechovkách, ale i díky atraktivním POS, na která mohou zákazníci v těchto dnech narazit. Shop in shopy s ochucenými minerálními vodami jsou k vidění ve vybraných hypermarketech Albert, další POS materiály jsou k vidění v dalších prodejnách po celé České republice.
Ve všech typech vystavení má každá řada vymezený svůj vlastní prostor, díky čemuž si zákazník může vždy přehledně vybrat svoji oblíbenou ochucenou minerální vodu. „Moc rádi jsme s Mattoni navázali na loňskou spolupráci, kdy jsme originálními vystaveními podpořili uvedení na trh minerálních vod v plechovkách. Koncept jsme částečně zachovali a doplnili o prémiové řešení stojanu, který láká nakupující velkou plechovkou a zároveň nabízí velkorysou zásobu pro samotné produkty. Hravá barevnost těchto POS navíc na prodejní ploše prostě vyzývá k nákupu,“ říká Radka Hejduková, PR koordinátorka z komunikační agentury Dago.
Vyber si svou Mattoni
Pro prezentaci minerálních vod Mattoni slouží celý set POS materiálů. V rámci této kampaně bylo realizováno celkem 170 stojanů a tři shop in shopy. Aktivace jsou doplněny o motto „Vyber si svoji Mattoni“ – a pomocí jednouchých hesel upozorňují spotřebitele benefity tří řad, které tyto ochucené minerální vody nabízejí – vitamíny a zinek, bez cukru a sladidel, jedinečná chuť. Vše, včetně 3D plechovky dominující oběma typům vystavení, bylo vyrobeno z kartonu s FCS certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů. U shop in shopu můžeme narazit ještě na plexi prvek, který je umístěn ve středu vystavení. Na motto „Zážitek z chuti v nové formě“, který spotřebitele provází celou kampaní, je samozřejmě myšleno i v případě POS. Pozornost spotřebitele jistě přiláká i heslo připomínající otevření plechovky – všem dobře známé „tssst“.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY