POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.
Velká televizní kampaň, on-trade a nová vizuální identita mají za cíl značku omladit a přiblížit ji lidem kolem 25 let. „Chceme jim vysvětlit, co znamená ‚blend‘ a vyzdvihnout Tullamore D.E.W. jako blendovanou whiskey, která chce budovat slávu blendu ve whiskey i v životě,“ osvětluje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist v Mast-Jaegermeister
Paletový ostrov jsme koncipovali jako zmenšeninu baru, což se odvíjí od jeho zacílení. „Oslovuje mladší spotřebitele, kteří mají svou partu kamarádů, s nimiž se chodí bavit do barů a klubů. Ukazujeme jim, že naše whiskey je skvělá volba pro tuto příležitost,“ doplňuje Lenka Horníková.
Dvoupaletí, na nějž nakupující mohli narazit v Albertech, Globusech, Makru a na Slovensku ještě v obchodech Tesco, je kompletně zhotoveno z úsporného kartonu. Výjimku tvoří pouze skleničky, závěsné lampičky se zakulacenými stínítky, plastové napodobeniny kostek ledu, dřevěná židle nebo zvonec, na který ve skutečnosti zvoní barman, když dostává velké spropitné nebo někdo objednává velkou rundu. Všechny tyto reálné prvky v zákazníkovi podtrhují pocit, že se nachází u baru a kupuje si drink. Vtahují ho do děje momentu spotřeby.
Z Makra až do Irska
Kromě menších paletových ostrovů jsme pro Tullamore D.E.W. zhotovili ještě speciální permanentní shop-in-shop. Jediný kus je určen pro prodejnu Makra na pražském Černém Mostě. Jeho vzhled a cíle se však od předchozí aplikace liší. „Sekundární cílovkou pro nás byli majitelé gastropodniků, kteří ji svým zákazníkům nabízejí. Také jim jsme chtěli vnuknout naši dlouhodobou vizi a nezapomenutelně se odlišit od konkurence. Tomu odpovídá vzhled shop-in-shopu i zvolená prodejna,“ popisuje záměr Trade marketing specialist Márk Zala z Mast-Jaegermeister, který tento souběžný projekt vedl.
Technicky jde o velkou šestipaletovou konstrukci, při jejíž výrobě jsme použili voštinu a dřevo v kombinaci se skutečnými předměty. Do kožených křesílek se mohou nakupující posadit, zatímco na decentním kovovém stolku před nimi stojí vystavené láhve prodávané whiskey. Pravé straně shop-in-shopu dominuje velký dřevěný sud, ve kterém vzácný nápoj mnoho let zraje.
Nalevo se nachází stylizované kaskádovité vystavení, na němž jsou v řadách vystaveny a připraveny k odběru láhve s whiskey. Pohled skrz okno, které je připevněno na zadní stěně, se ukázal jako další způsob, jak ještě více propojit vystavení se značkou a silněji ji zákazníkovi přiblížit. Vytištěná fotka ukazuje destilérku v irském městečku Tullamore, kde se světoznámá whiskey vyrábí. Zachycuje výrobnu ze speciálního úhlu, takže to vypadá, že člověk, který se ocitne v našem improvizovaném baru, se oknem dívá přímo na továrnu. Má zkrátka pocit, jako že je přímo na místě.
Jako jediná překážka se při výrobě ukázala omezující výška vystavení. Podmínky prodejen ji limitují, zároveň ale bylo nezbytné, aby sahalo do určité výše a podoba baru tím zůstala zachována. „Podařilo se najít řešení, které se hodí pro různé prodejní kanály. Bary v obchodech neušly pozornosti nejen zákazníků, ale i našich obchodních partnerů, což hodnotíme pozitivně,“ zakončuje Lenka Horníková.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY