DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Velká televizní kampaň, on-trade a nová vizuální identita mají za cíl značku omladit a přiblížit ji lidem kolem 25 let. „Chceme jim vysvětlit, co znamená ‚blend‘ a vyzdvihnout Tullamore D.E.W. jako blendovanou whiskey, která chce budovat slávu blendu ve whiskey i v životě,“ osvětluje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist v Mast-Jaegermeister

Paletový ostrov jsme koncipovali jako zmenšeninu baru, což se odvíjí od jeho zacílení. „Oslovuje mladší spotřebitele, kteří mají svou partu kamarádů, s nimiž se chodí bavit do barů a klubů. Ukazujeme jim, že naše whiskey je skvělá volba pro tuto příležitost,“ doplňuje Lenka Horníková.

Dvoupaletí, na nějž nakupující mohli narazit v Albertech, Globusech, Makru a na Slovensku ještě v obchodech Tesco, je kompletně zhotoveno z úsporného kartonu. Výjimku tvoří pouze skleničky, závěsné lampičky se zakulacenými stínítky, plastové napodobeniny kostek ledu, dřevěná židle nebo zvonec, na který ve skutečnosti zvoní barman, když dostává velké spropitné nebo někdo objednává velkou rundu. Všechny tyto reálné prvky v zákazníkovi podtrhují pocit, že se nachází u baru a kupuje si drink. Vtahují ho do děje momentu spotřeby.

Z Makra až do Irska

Kromě menších paletových ostrovů jsme pro Tullamore D.E.W. zhotovili ještě speciální permanentní shop-in-shop. Jediný kus je určen pro prodejnu Makra na pražském Černém Mostě. Jeho vzhled a cíle se však od předchozí aplikace liší. „Sekundární cílovkou pro nás byli majitelé gastropodniků, kteří ji svým zákazníkům nabízejí. Také jim jsme chtěli vnuknout naši dlouhodobou vizi a nezapomenutelně se odlišit od konkurence. Tomu odpovídá vzhled shop-in-shopu i zvolená prodejna,“ popisuje záměr Trade marketing specialist Márk Zala z Mast-Jaegermeister, který tento souběžný projekt vedl.

Technicky jde o velkou šestipaletovou konstrukci, při jejíž výrobě jsme použili voštinu a dřevo v kombinaci se skutečnými předměty. Do kožených křesílek se mohou nakupující posadit, zatímco na decentním kovovém stolku před nimi stojí vystavené láhve prodávané whiskey. Pravé straně shop-in-shopu dominuje velký dřevěný sud, ve kterém vzácný nápoj mnoho let zraje.

Nalevo se nachází stylizované kaskádovité vystavení, na němž jsou v řadách vystaveny a připraveny k odběru láhve s whiskey. Pohled skrz okno, které je připevněno na zadní stěně, se ukázal jako další způsob, jak ještě více propojit vystavení se značkou a silněji ji zákazníkovi přiblížit. Vytištěná fotka ukazuje destilérku v irském městečku Tullamore, kde se světoznámá whiskey vyrábí. Zachycuje výrobnu ze speciálního úhlu, takže to vypadá, že člověk, který se ocitne v našem improvizovaném baru, se oknem dívá přímo na továrnu. Má zkrátka pocit, jako že je přímo na místě.

Jako jediná překážka se při výrobě ukázala omezující výška vystavení. Podmínky prodejen ji limitují, zároveň ale bylo nezbytné, aby sahalo do určité výše a podoba baru tím zůstala zachována. „Podařilo se najít řešení, které se hodí pro různé prodejní kanály. Bary v obchodech neušly pozornosti nejen zákazníků, ale i našich obchodních partnerů, což hodnotíme pozitivně,“ zakončuje Lenka Horníková.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This