Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Velká televizní kampaň, on-trade a nová vizuální identita mají za cíl značku omladit a přiblížit ji lidem kolem 25 let. „Chceme jim vysvětlit, co znamená ‚blend‘ a vyzdvihnout Tullamore D.E.W. jako blendovanou whiskey, která chce budovat slávu blendu ve whiskey i v životě,“ osvětluje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist v Mast-Jaegermeister

Paletový ostrov jsme koncipovali jako zmenšeninu baru, což se odvíjí od jeho zacílení. „Oslovuje mladší spotřebitele, kteří mají svou partu kamarádů, s nimiž se chodí bavit do barů a klubů. Ukazujeme jim, že naše whiskey je skvělá volba pro tuto příležitost,“ doplňuje Lenka Horníková.

Dvoupaletí, na nějž nakupující mohli narazit v Albertech, Globusech, Makru a na Slovensku ještě v obchodech Tesco, je kompletně zhotoveno z úsporného kartonu. Výjimku tvoří pouze skleničky, závěsné lampičky se zakulacenými stínítky, plastové napodobeniny kostek ledu, dřevěná židle nebo zvonec, na který ve skutečnosti zvoní barman, když dostává velké spropitné nebo někdo objednává velkou rundu. Všechny tyto reálné prvky v zákazníkovi podtrhují pocit, že se nachází u baru a kupuje si drink. Vtahují ho do děje momentu spotřeby.

Z Makra až do Irska

Kromě menších paletových ostrovů jsme pro Tullamore D.E.W. zhotovili ještě speciální permanentní shop-in-shop. Jediný kus je určen pro prodejnu Makra na pražském Černém Mostě. Jeho vzhled a cíle se však od předchozí aplikace liší. „Sekundární cílovkou pro nás byli majitelé gastropodniků, kteří ji svým zákazníkům nabízejí. Také jim jsme chtěli vnuknout naši dlouhodobou vizi a nezapomenutelně se odlišit od konkurence. Tomu odpovídá vzhled shop-in-shopu i zvolená prodejna,“ popisuje záměr Trade marketing specialist Márk Zala z Mast-Jaegermeister, který tento souběžný projekt vedl.

Technicky jde o velkou šestipaletovou konstrukci, při jejíž výrobě jsme použili voštinu a dřevo v kombinaci se skutečnými předměty. Do kožených křesílek se mohou nakupující posadit, zatímco na decentním kovovém stolku před nimi stojí vystavené láhve prodávané whiskey. Pravé straně shop-in-shopu dominuje velký dřevěný sud, ve kterém vzácný nápoj mnoho let zraje.

Nalevo se nachází stylizované kaskádovité vystavení, na němž jsou v řadách vystaveny a připraveny k odběru láhve s whiskey. Pohled skrz okno, které je připevněno na zadní stěně, se ukázal jako další způsob, jak ještě více propojit vystavení se značkou a silněji ji zákazníkovi přiblížit. Vytištěná fotka ukazuje destilérku v irském městečku Tullamore, kde se světoznámá whiskey vyrábí. Zachycuje výrobnu ze speciálního úhlu, takže to vypadá, že člověk, který se ocitne v našem improvizovaném baru, se oknem dívá přímo na továrnu. Má zkrátka pocit, jako že je přímo na místě.

Jako jediná překážka se při výrobě ukázala omezující výška vystavení. Podmínky prodejen ji limitují, zároveň ale bylo nezbytné, aby sahalo do určité výše a podoba baru tím zůstala zachována. „Podařilo se najít řešení, které se hodí pro různé prodejní kanály. Bary v obchodech neušly pozornosti nejen zákazníků, ale i našich obchodních partnerů, což hodnotíme pozitivně,“ zakončuje Lenka Horníková.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This