Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál

Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.

Jako hlavní materiál jsme při výrobě zvolili karton. Celkově je vystavení zabarveno do tmavých odstínů hnědé. Dominuje mu lepenkový sud s imitací dřeva, který je nejviditelnějším prvkem vystavení, a odkazuje tím na zrání whiskey po jejím vypálení. Celková kompozice tím podtrhuje autentičnost produktu. Zajímavostí je, že sud odchází z produkce již kompletně složený.

Finální podoba vystavení maximálně zohledňuje vylepšený klíčový vizuál. Rémy Cointreau se jím snaží upozornit na jemnost whiskey, která je pro Tullamore D.E.W. tolik důležitá.

Středovou část regálu lze posouvat podle potřeb konkrétní prodejny. Díky tomu ostrov vypadá dobře umístěný jak v prostoru, tak jako součást již existujících paletových vystavení.

Kromě Tesco CZ a SK se připravují instalace také v prodejnách obchodního řetězce Globus. Tam vystavení navíc doplní kartonové stojany se stejným vizuálem.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This