Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Udržitelnost se v retailu dostává do popředí – klienti řeší materiály i provedení POS

Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší materiály, typ tisku i celkové provedení. Chce znát certifikáty a udržitelnost prezentuje například u řetězců jako velký benefit pro samotné umístění displayů či jednotlivých vystavení.

Jaká je ale realita? Například kartonové stojany jsme v poslední době realizovali offsetem. Výhodou je, že kašírování tisků na karton prodlužuje samotnou životnost stojanu, pomáhá stabilitě. Cena takového stojanu je však vysoká a rozhodně nemůžeme hovořit o tématu ekologie jen kvůli použitým barvám.

Řada společností se v Česku naučila tisknout ekonomičtější verzí tisku na UV tiscích, jejich nevýhodou je ale to, že tisk zapáchá, není ekologický, při bigování se láme a o prémiovosti samotného POS nosiče rozhodně nemůžeme hovořit. Jsou ale levné! Tyto POS můžeme vidět ve většině hypermarketů.

Jak čas plyne, dostává i karton nový nádech. Využívají se materiály s certifikátem FSC. Tento certifikát zákazníkům zaručuje, že dřevo pochází z šetrně obhospodařovaných lesů. Pro vlastníky lesa je to prestižní ocenění lesního hospodaření blízkého přírodě. Zároveň se řeší i tisk s dopadem na životní prostředí. Dago využívá tisku na stroji Durst nejnovější generace. Jeho výhodou je tisk pomocí inkoustů na vodní bázi, které navíc nezapáchají. Tisk je velmi tvrdý a tím prodlužuje životnost samotného displaye. V praxi to znamená, že není potřeba vyrábět mnoho stojanů do stejných prodejen, ale stojan lze doplňovat, rebrandovat či případně dále upravovat.

Místo permanentních řešení se začalo využívat voštiny. Jedná se velmi tvrdý karton, ze kterého je možné realizovat shop in shopy či stabilní displaye. Má dlouhou životnost, je finančně méně nákladný než například celodřevěný stojan a zákazníkovi zajistí podobné benefity jako v případě permanentního vystavení.

Podobnou záležitost zažíváme i v oblasti plastu a dřeva. Některé z plastů mají potvrzení PVC free, což garantuje, že neobsahují škodlivé látky. Často se využívají recyklované materiály, které představují novou éru v udržitelnosti. Tisk na tyto materiály se také mění, a to ve prospěch latexových barev či barev založených na vodní bázi.

I když v minulosti zadavatelé nelpěli na technologiích, použitých materiálech ani samotném provedení, v dnešní době se dostáváme do nové éry a témata udržitelnosti a ekologie jsou při produkci zcela zásadní. Osobně jsem rád, že z trhu mizí displaye, jež byly potištěny UV technologií, kterou považuji pro segment FMCG za zcela nevhodnou. Těším se, že v budoucnu uvidíme mnoho nových, plně ekologických realizací, které Dago zásadně podporuje.

Marek Končitík

Marketing and business director Dago s.r.o.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This