Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Ukaž mi, jak běháš… Hodnocení pro Marketing & Media

Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem. A to je důvod proč jsme jako inspiraci zvolili v našem hodnocení místa prodeje příklady prodejen, v nichž se lze hýbat.

Dick’s: sport musíte zažít
Americká společnost Dick’s Sporting Goods letos na jaře otevřela svůj první „House of Sport“ ve městě Victor ve státě New York, zakrátko pak přibyla identická velká prodejna v Knoxwillu ve státě Tennessee a síť se postupně rozrůstá. V prodejnách si mohou zákazníci nejen nakoupit vybavení a oblečení pro různé druhy sportů, ale rovněž si vše vyzkoušet, a to uvnitř, ale i venku. Prodejní plocha má přes 1,5 tisíce metrů čtverečních a najdete na ní kromě travnatého hřiště s běžeckým oválem také umělou lezeckou stěnu, baseballovou odpalovací klec s technologií HitTrax, golfové simulátory (TrackMan), putting green, „house of cleats“ (dům kopaček), zónu pro zdraví a wellness, servisní část pro opravy rukavic i lacrossových holí a pro stavbu a opravy jízdních kol. Koncept „House of Sport“ stojí na čtyřech základních věcech: produkt, služba, komunita a zážitek/zkušenost.

Hodnocení: 5 / 5
Z nakupování se stává zážitek, a to doslova. Není divu, že se síť prodejen postupně rozrůstá, když samy prodejny připomínají spíše zábavní parky než nákupní středisko. Takto nabitá a přesto velmi vkusně zařízená prodejna, kde jsou nákupní zóny skvěle kombinovány s těmi interaktivními, které jsou ještě k tomu ozvláštněny prvky, jako jsou basebollová křesla, edukující tablety, světelné kedry — více takovýchto míst.

On NYC: technologie a smysly
Letos otevřela švýcarská značka On svou první kamennou prodejnu. Našla pro ni místo v New Yorku. Dominantou obchodu je „Magic Wall“, která protíná podélně téměř celou prodejnu (na délku má téměř 19 metrů, její výška je 2,7 metru a šířka necelý metr) a která je „nabitá“ technologií analyzující běh či chůzi člověka. Výsledek analýzy během několika sekund určí nejvhodnější typ boty. S využitím podlahového scanneru a obsluhy pak zákazníci „doladí“ ideální model a přesnou velikost. Tvůrci prodejny však nezapomínají ani na důležitost oslovení smyslů nakupujících. Ve velkorysých zkušebních kabinách, které voní po Alpách, je slyšet „zvuk hor“. Alpy tvůrci přenesli do obchodu také v podobě zvláštní sochy. V údolí Engadin „naskenovali“ část skály a tu pak vytiskli na 3D tiskárně. Pomocí NFC technologie si pak celý příběh můžete po namíření na sochu zobrazit na mobilních telefonech.

Hodnocení: 5 / 5
Tak malý brand a tak velký pokrok — každý běžec ví, že vybrat ty správné běžecké boty může být pěkný oříšek a nelehký úkol — přehledná stěna nabízející veškeré možné typy bot, běžecká dráha analyzující běžcův běh a následné doporučení odborníka, co je pro vás to nejlepší — to je sen každého běžce. Pevně věřím, že takto pokrokový přístup si najde své místo již brzy i v evropském prostředí.

Puma: interaktivní hřiště
Puma dlouhé roky prodávala prostřednictvím obchodníků. Přede dvěma lety se však rozhodla oživit zašlou slávu prodejních míst a v srpnu 2019 otevřela prodejnu na Páté avenue. Velkorysá prosklená fasáda ale není tím hlavním lákadlem, prodejna je plná technologií a vrcholem tohoto interaktivního prostoru je „Skill Cube“, místnost vytvořená studiem Green Room. Je to multisensorický prostor, který návštěvníka pohltí a přitom nemusí využívat virtuální nebo rozšířenou realitu. „Cube“ je vyrobena z tvrzeného skla, za nímž je 270 stupňů LCD obrazovek (od stropu po podlahu). Uvnitř zákazníci zažijí neopakovatelnou zkušenost, kdy si mohou zatrénovat například s jezdcem Formule 1 Lewisem Hamiltonem nebo fotbalovými hvězdami Antoinem Griezmannem či Romeluem Lukaku a své výsledky mohou také mezi sebou poměřovat v týmu přátel, ale i s dalšími zákazníky.

Hodnocení: 5 / 5
Puma si dala se svou značkovou prodejnou na čas, ale stálo to za to. Sama prodejna není o nic zajímavější než jiné, ale přesto je zde jeden nepřehlédnutelný prvek — interaktivní místnost plná LCD obrazovek, ve které je vám dovoleno si zatrénovat se světovými hvězdami — to je něco, co nikde jinde nenajdete. Skvělý marketingový nápad, skvělé provedení a rozhodně skvělá práce!

Hodnotila Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 26-27/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This