Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Ukaž mi, jak běháš… Hodnocení pro Marketing & Media

Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem. A to je důvod proč jsme jako inspiraci zvolili v našem hodnocení místa prodeje příklady prodejen, v nichž se lze hýbat.

Dick’s: sport musíte zažít
Americká společnost Dick’s Sporting Goods letos na jaře otevřela svůj první „House of Sport“ ve městě Victor ve státě New York, zakrátko pak přibyla identická velká prodejna v Knoxwillu ve státě Tennessee a síť se postupně rozrůstá. V prodejnách si mohou zákazníci nejen nakoupit vybavení a oblečení pro různé druhy sportů, ale rovněž si vše vyzkoušet, a to uvnitř, ale i venku. Prodejní plocha má přes 1,5 tisíce metrů čtverečních a najdete na ní kromě travnatého hřiště s běžeckým oválem také umělou lezeckou stěnu, baseballovou odpalovací klec s technologií HitTrax, golfové simulátory (TrackMan), putting green, „house of cleats“ (dům kopaček), zónu pro zdraví a wellness, servisní část pro opravy rukavic i lacrossových holí a pro stavbu a opravy jízdních kol. Koncept „House of Sport“ stojí na čtyřech základních věcech: produkt, služba, komunita a zážitek/zkušenost.

Hodnocení: 5 / 5
Z nakupování se stává zážitek, a to doslova. Není divu, že se síť prodejen postupně rozrůstá, když samy prodejny připomínají spíše zábavní parky než nákupní středisko. Takto nabitá a přesto velmi vkusně zařízená prodejna, kde jsou nákupní zóny skvěle kombinovány s těmi interaktivními, které jsou ještě k tomu ozvláštněny prvky, jako jsou basebollová křesla, edukující tablety, světelné kedry — více takovýchto míst.

On NYC: technologie a smysly
Letos otevřela švýcarská značka On svou první kamennou prodejnu. Našla pro ni místo v New Yorku. Dominantou obchodu je „Magic Wall“, která protíná podélně téměř celou prodejnu (na délku má téměř 19 metrů, její výška je 2,7 metru a šířka necelý metr) a která je „nabitá“ technologií analyzující běh či chůzi člověka. Výsledek analýzy během několika sekund určí nejvhodnější typ boty. S využitím podlahového scanneru a obsluhy pak zákazníci „doladí“ ideální model a přesnou velikost. Tvůrci prodejny však nezapomínají ani na důležitost oslovení smyslů nakupujících. Ve velkorysých zkušebních kabinách, které voní po Alpách, je slyšet „zvuk hor“. Alpy tvůrci přenesli do obchodu také v podobě zvláštní sochy. V údolí Engadin „naskenovali“ část skály a tu pak vytiskli na 3D tiskárně. Pomocí NFC technologie si pak celý příběh můžete po namíření na sochu zobrazit na mobilních telefonech.

Hodnocení: 5 / 5
Tak malý brand a tak velký pokrok — každý běžec ví, že vybrat ty správné běžecké boty může být pěkný oříšek a nelehký úkol — přehledná stěna nabízející veškeré možné typy bot, běžecká dráha analyzující běžcův běh a následné doporučení odborníka, co je pro vás to nejlepší — to je sen každého běžce. Pevně věřím, že takto pokrokový přístup si najde své místo již brzy i v evropském prostředí.

Puma: interaktivní hřiště
Puma dlouhé roky prodávala prostřednictvím obchodníků. Přede dvěma lety se však rozhodla oživit zašlou slávu prodejních míst a v srpnu 2019 otevřela prodejnu na Páté avenue. Velkorysá prosklená fasáda ale není tím hlavním lákadlem, prodejna je plná technologií a vrcholem tohoto interaktivního prostoru je „Skill Cube“, místnost vytvořená studiem Green Room. Je to multisensorický prostor, který návštěvníka pohltí a přitom nemusí využívat virtuální nebo rozšířenou realitu. „Cube“ je vyrobena z tvrzeného skla, za nímž je 270 stupňů LCD obrazovek (od stropu po podlahu). Uvnitř zákazníci zažijí neopakovatelnou zkušenost, kdy si mohou zatrénovat například s jezdcem Formule 1 Lewisem Hamiltonem nebo fotbalovými hvězdami Antoinem Griezmannem či Romeluem Lukaku a své výsledky mohou také mezi sebou poměřovat v týmu přátel, ale i s dalšími zákazníky.

Hodnocení: 5 / 5
Puma si dala se svou značkovou prodejnou na čas, ale stálo to za to. Sama prodejna není o nic zajímavější než jiné, ale přesto je zde jeden nepřehlédnutelný prvek — interaktivní místnost plná LCD obrazovek, ve které je vám dovoleno si zatrénovat se světovými hvězdami — to je něco, co nikde jinde nenajdete. Skvělý marketingový nápad, skvělé provedení a rozhodně skvělá práce!

Hodnotila Annette Schulze, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 26-27/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This