Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Unikátní display Budvar
Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v Brně-Heršpicích nově láká k nákupu piva Budvar náš regálový stojan, jenž je umístěn na začátku sekce s pivem a alkoholem. „Nakupujícím jsme chtěli nabídnout atraktivní stojan, který svým prémiovým vzhledem podpoří naši značku a zároveň nabídne lehkou manipulaci se všemi výrobky Budějovického Budvaru. Začíná letní sezona, hodí se tedy zviditelnit nejen pivní plechovky a lahve, ale i soudky vhodné na venkovní oslavy a grilování,“ přibližuje prvotní vizi Budějovického Budvaru zástupce našeho klienta Josef Kroulík, Off-trade Communication Manager Budvaru.
Konkurence čelní regály téměř nevyužívá
Přišli jsme s návrhem a realizací unikátního čelního regálu s inovativním designem, který kolemjdoucí zaujme díky kontrastnímu barevnému pojetí, vzhledu a specifickému tvaru oproti běžnému prostředí prodejny. „Stojan díky tomu stimuluje impulzní prodej, především neplánované nákupy piva či obecně plánovanou koupi pěnivého moku na úkor jiných značek,“ uvádí Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel naší společnosti.
Nové P.O.P. médium se speciálně zaobleným a svítícím logem Budějovického Budvaru však zaujme i svým provedením. Stojan je vyroben z laminovaného dřeva, pro lepší zvýraznění produktů obsahuje LED nasvícené police a pyšní se i lednicí umístěnou uprostřed. „Jiné pivní značky permanentních čelních stojanů moc nevyužívají, a pokud ano, nebývají tak atraktivní a prémiové,“ vyzdvihuje další přednosti nové P.O.P. aplikace Marek Končitík.
Regálové čelo Budvaru v Brně-Heršpicích je zatím jen pilotním projektem, ale pokud se osvědčí, budou jej moci spatřit zákazníci po celé České republice. „Momentálně vyhodnocujeme prodejní výsledky této nové POP aplikace a podle nich zvážíme následné umístění i v dalších tuzemských hypermarketech“ uzavírá Josef Kroulík z Budějovického Budvaru.
Hezké léto přeje Váš Team DAGO