To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v Brně-Heršpicích nově láká k nákupu piva Budvar náš regálový stojan, jenž je umístěn na začátku sekce s pivem a alkoholem. „Nakupujícím jsme chtěli nabídnout atraktivní stojan, který svým prémiovým vzhledem podpoří naši značku a zároveň nabídne lehkou manipulaci se všemi výrobky Budějovického Budvaru. Začíná letní sezona, hodí se tedy zviditelnit nejen pivní plechovky a lahve, ale i soudky vhodné na venkovní oslavy a grilování,“ přibližuje prvotní vizi Budějovického Budvaru zástupce našeho klienta Josef Kroulík, Off-trade Communication Manager Budvaru.

Konkurence čelní regály téměř nevyužívá

Přišli jsme s návrhem a realizací unikátního čelního regálu s inovativním designem, který kolemjdoucí zaujme díky kontrastnímu barevnému pojetí, vzhledu a specifickému tvaru oproti běžnému prostředí prodejny. „Stojan díky tomu stimuluje impulzní prodej, především neplánované nákupy piva či obecně plánovanou koupi pěnivého moku na úkor jiných značek,“ uvádí Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel naší společnosti.

Nové P.O.P. médium se speciálně zaobleným a svítícím logem Budějovického Budvaru však zaujme i svým provedením. Stojan je vyroben z laminovaného dřeva, pro lepší zvýraznění produktů obsahuje LED nasvícené police a pyšní se i lednicí umístěnou uprostřed. „Jiné pivní značky permanentních čelních stojanů moc nevyužívají, a pokud ano, nebývají tak atraktivní a prémiové,“ vyzdvihuje další přednosti nové P.O.P. aplikace Marek Končitík.

Regálové čelo Budvaru v Brně-Heršpicích je zatím jen pilotním projektem, ale pokud se osvědčí, budou jej moci spatřit zákazníci po celé České republice. „Momentálně vyhodnocujeme prodejní výsledky této nové POP aplikace a podle nich zvážíme následné umístění i v dalších tuzemských hypermarketech“ uzavírá Josef Kroulík z Budějovického Budvaru.

Hezké léto přeje Váš Team DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This