Letní zajímavosti z Pinterestu
Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. 25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě. Oproti düsseldorfskému Euroshopu b… Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ… V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
LG trendy shopping v Alze
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
Unikátní paletové vystavení pro Budvar
![budvarxx](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2013/01/budvarxx.jpg)
Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instalaci na prodejní místa včetně naplnění zbožím.
Jedná se o unikátní pojetí akčního paletového ostrova. Netradičnost spočívá především v netypickém atraktivním vzhledu a tvaru, specifické velikosti a světelných a pohybových prvcích. Vystavení je doplněno akční vitrínou, ve které je prezentován dárek, který zákazník může získat v balení s pivem Budvar v promoakci. Dárek je ve vitríně nasvícen a díky vestavěnému servomotorku se otáčí na piedestalu. Vystavení bylo navrženo tak, aby poskytlo maximální možnost vyniknutí vystavených produktů. Způsob jejich umístění a poloha balení symbolicky vybízí zákazníky ke koupi. Díky těmto atributům POP prvek aktivně vyrušuje zákazníky z nákupní rutiny, podněcuje je k zaujetí a výrazně posiluje prodejní efektivitu celé kampaně. Značná odlišnost od běžných paletových vystavení způsobila vědomý zájem nakupujících o vystavení samotné, což u podobných médií nebývá běžné.
Vyjádření zadavatele projektu:
Ing. Josef Kroulík
Off-trade Communication Manager, Budějovický Budvar, n.p.
Na začátku každého projektu v in-store pro značku Budweiser Budvar stojí naše snaha podívat se na tradiční věci z nového úhlu. Stojan, který jsme použili pro vystavení akčních multipacků ve „zlatém“ období před Vánoci, v tomto ohledu nebyl výjimkou. Záměrně nebyl použit stojan, který svým tvarem připomíná klasický regál. Velký důraz byl naopak kladen na prvky, které mají maximální potenciál zaujmout: netradiční tvar, světlo, pohyb a jasnou komunikaci přidané hodnoty produktu. Všechny tyto prvky se v záplavě tradičních POS řešení ukázaly jako velmi funkční.
Tento projekt přinesl vedle naplnění očekávaných prodejních cílů také efekt, který POS materiály, jakožto nosiče reklamního sdělení, obvykle nemívají. Vyvolal totiž diskusi mezi nakupujícími, čímž se jeho působení dostalo i za brány hypermarketu.