Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instalaci na prodejní místa včetně naplnění zbožím.

Jedná se o unikátní pojetí akčního paletového ostrova. Netradičnost spočívá především v netypickém atraktivním vzhledu a tvaru, specifické velikosti a světelných a pohybových prvcích. Vystavení je doplněno akční vitrínou, ve které je prezentován dárek, který zákazník může získat v balení s pivem Budvar v promoakci. Dárek je ve vitríně nasvícen a díky vestavěnému servomotorku se otáčí na piedestalu. Vystavení bylo navrženo tak, aby poskytlo maximální možnost vyniknutí vystavených produktů. Způsob jejich umístění a poloha balení symbolicky vybízí zákazníky ke koupi. Díky těmto atributům POP prvek aktivně vyrušuje zákazníky z nákupní rutiny, podněcuje je k zaujetí a výrazně posiluje prodejní efektivitu celé kampaně. Značná odlišnost od běžných paletových vystavení způsobila vědomý zájem nakupujících o vystavení samotné, což u podobných médií nebývá běžné.

Vyjádření zadavatele projektu:
Ing. Josef Kroulík
Off-trade Communication Manager, Budějovický Budvar, n.p.

Na začátku každého projektu v in-store pro značku Budweiser Budvar stojí naše snaha podívat se na tradiční věci z nového úhlu. Stojan, který jsme použili pro vystavení akčních multipacků ve „zlatém“ období před Vánoci, v tomto ohledu nebyl výjimkou. Záměrně nebyl použit stojan, který svým tvarem připomíná klasický regál. Velký důraz byl naopak kladen na prvky, které mají maximální potenciál zaujmout: netradiční tvar, světlo, pohyb a jasnou komunikaci přidané hodnoty produktu. Všechny tyto prvky se v záplavě tradičních POS řešení ukázaly jako velmi funkční.

Tento projekt přinesl vedle naplnění očekávaných prodejních cílů také efekt, který POS materiály, jakožto nosiče reklamního sdělení, obvykle nemívají. Vyvolal totiž diskusi mezi nakupujícími, čímž se jeho působení dostalo i za brány hypermarketu.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This