Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spolupráci s námi podařilo vytvořit originální regálové čelo pro bonbóny M&M´s, které zaujme jak vizuálně, tak i pohybem.
V letňanském Tescu po nakupujících nově pokukují Červený a Žlutý, postavičky čokoládových bonbónů M&Ms. „Tato značka se u nás sice jen rozbíhá, ale díky své historii a celosvětovým prodejům ukazuje, že má obrovský potenciál. Proto chceme její prodeje a povědomí podpořit také výrazným P.O.P. médiem,“ uvádí důvody instalace nového regálového čela Radovan Veselý, brand manager společnosti Wrigley.

„Hlavním cílem zadání byl důraz na podporu image tohoto skvělého brandu,“ doplňuje Jana Waldhansová, senior project manager naší společnosti DAGO, která regálové čelo navrhla, zhotovila a instalovala. „Zvolili jsme proto cestu charakteristické grafické struktury a využili potenciálu její vizibility. Tu jsme umocnili světelnými prvky. Nakupující vidí čelo ze všech stran, zaujme je světelný topper i podstava, vakuované světelné bonbóny a postavičky ve 3D provedení,“ popisuje přesnou podobu vystavení Waldhansová.

Co se hýbe, to zaujme

Finální médium navíc muselo vyřešit ještě jednu potíž, s níž se obecně potýká celý segment sladkostí. „Běžným regálům s cukrovinkami se více než polovina zákazníků cíleně vyhýbá. Řada nákupů sladkostí se navíc řadí mezi impulzní nákupy, kdy si spotřebitel vybírá pouze známé produkty a je poměrně složité jej v tomto naladění zaujmout,“ popisuje Veselý.  Proto jsme v Tescu neumístilo regálové čelo přímo do sekce cukrovinek, ale na okraj uličky, kde má šanci vyniknout a zaujmout co nejvíce nakupujících ještě před vstupem do této zóny.

Čelo navíc dokáže upoutat nejen svým originálním vzhledem, ale i pohybem. „Do obou postaviček jsme nainstalovali malé servo motory, díky nimž se lehce pohybují. Více tak zaujmou nakupující v okolí. Lidský mozek je totiž nastaven tak, aby prioritně registroval a vyhodnocoval jakýkoliv pohyb nablízku“ vysvětluje Waldhansová zpracování dalšího důležitého prvku nového P.O.P. média.

Nová prezentace M&M’s tak splňuje všechny předpoklady, aby potěšila jak nakupující, tak prodejce. Jedny nevšedním zážitkem, ty druhé většími prodeji a flexibilitou. Díky nastavitelným policím lze totiž čelo v obchodě dle potřeby adaptovat a vystavovat různá balení čokoládových bonbónů.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This