Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spolupráci s námi podařilo vytvořit originální regálové čelo pro bonbóny M&M´s, které zaujme jak vizuálně, tak i pohybem.
V letňanském Tescu po nakupujících nově pokukují Červený a Žlutý, postavičky čokoládových bonbónů M&Ms. „Tato značka se u nás sice jen rozbíhá, ale díky své historii a celosvětovým prodejům ukazuje, že má obrovský potenciál. Proto chceme její prodeje a povědomí podpořit také výrazným P.O.P. médiem,“ uvádí důvody instalace nového regálového čela Radovan Veselý, brand manager společnosti Wrigley.

„Hlavním cílem zadání byl důraz na podporu image tohoto skvělého brandu,“ doplňuje Jana Waldhansová, senior project manager naší společnosti DAGO, která regálové čelo navrhla, zhotovila a instalovala. „Zvolili jsme proto cestu charakteristické grafické struktury a využili potenciálu její vizibility. Tu jsme umocnili světelnými prvky. Nakupující vidí čelo ze všech stran, zaujme je světelný topper i podstava, vakuované světelné bonbóny a postavičky ve 3D provedení,“ popisuje přesnou podobu vystavení Waldhansová.

Co se hýbe, to zaujme

Finální médium navíc muselo vyřešit ještě jednu potíž, s níž se obecně potýká celý segment sladkostí. „Běžným regálům s cukrovinkami se více než polovina zákazníků cíleně vyhýbá. Řada nákupů sladkostí se navíc řadí mezi impulzní nákupy, kdy si spotřebitel vybírá pouze známé produkty a je poměrně složité jej v tomto naladění zaujmout,“ popisuje Veselý.  Proto jsme v Tescu neumístilo regálové čelo přímo do sekce cukrovinek, ale na okraj uličky, kde má šanci vyniknout a zaujmout co nejvíce nakupujících ještě před vstupem do této zóny.

Čelo navíc dokáže upoutat nejen svým originálním vzhledem, ale i pohybem. „Do obou postaviček jsme nainstalovali malé servo motory, díky nimž se lehce pohybují. Více tak zaujmou nakupující v okolí. Lidský mozek je totiž nastaven tak, aby prioritně registroval a vyhodnocoval jakýkoliv pohyb nablízku“ vysvětluje Waldhansová zpracování dalšího důležitého prvku nového P.O.P. média.

Nová prezentace M&M’s tak splňuje všechny předpoklady, aby potěšila jak nakupující, tak prodejce. Jedny nevšedním zážitkem, ty druhé většími prodeji a flexibilitou. Díky nastavitelným policím lze totiž čelo v obchodě dle potřeby adaptovat a vystavovat různá balení čokoládových bonbónů.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This