Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spolupráci s námi podařilo vytvořit originální regálové čelo pro bonbóny M&M´s, které zaujme jak vizuálně, tak i pohybem.
V letňanském Tescu po nakupujících nově pokukují Červený a Žlutý, postavičky čokoládových bonbónů M&Ms. „Tato značka se u nás sice jen rozbíhá, ale díky své historii a celosvětovým prodejům ukazuje, že má obrovský potenciál. Proto chceme její prodeje a povědomí podpořit také výrazným P.O.P. médiem,“ uvádí důvody instalace nového regálového čela Radovan Veselý, brand manager společnosti Wrigley.

„Hlavním cílem zadání byl důraz na podporu image tohoto skvělého brandu,“ doplňuje Jana Waldhansová, senior project manager naší společnosti DAGO, která regálové čelo navrhla, zhotovila a instalovala. „Zvolili jsme proto cestu charakteristické grafické struktury a využili potenciálu její vizibility. Tu jsme umocnili světelnými prvky. Nakupující vidí čelo ze všech stran, zaujme je světelný topper i podstava, vakuované světelné bonbóny a postavičky ve 3D provedení,“ popisuje přesnou podobu vystavení Waldhansová.

Co se hýbe, to zaujme

Finální médium navíc muselo vyřešit ještě jednu potíž, s níž se obecně potýká celý segment sladkostí. „Běžným regálům s cukrovinkami se více než polovina zákazníků cíleně vyhýbá. Řada nákupů sladkostí se navíc řadí mezi impulzní nákupy, kdy si spotřebitel vybírá pouze známé produkty a je poměrně složité jej v tomto naladění zaujmout,“ popisuje Veselý.  Proto jsme v Tescu neumístilo regálové čelo přímo do sekce cukrovinek, ale na okraj uličky, kde má šanci vyniknout a zaujmout co nejvíce nakupujících ještě před vstupem do této zóny.

Čelo navíc dokáže upoutat nejen svým originálním vzhledem, ale i pohybem. „Do obou postaviček jsme nainstalovali malé servo motory, díky nimž se lehce pohybují. Více tak zaujmou nakupující v okolí. Lidský mozek je totiž nastaven tak, aby prioritně registroval a vyhodnocoval jakýkoliv pohyb nablízku“ vysvětluje Waldhansová zpracování dalšího důležitého prvku nového P.O.P. média.

Nová prezentace M&M’s tak splňuje všechny předpoklady, aby potěšila jak nakupující, tak prodejce. Jedny nevšedním zážitkem, ty druhé většími prodeji a flexibilitou. Díky nastavitelným policím lze totiž čelo v obchodě dle potřeby adaptovat a vystavovat různá balení čokoládových bonbónů.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This