Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup

Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne. Pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vzniklo rovněž samostatné vystavení určené do prodejen Albert. Oba projekty vznikly ve spolupráci s komunikační agenturou Dago.
Na unikátní podsvětlenou instalaci mohou zákazníci narazit v prodejně Albert na pražském Chodově. Vystavení je rozděleno na celkem čtyři moduly doplněné o specifické produkty, které se věnují odlišnému tématu orální hygieny:
- specializované péči o citlivé zuby,
- specializované péči o krvácející dásně,
- péči o zubní náhrady a ortodontické pomůcky,
- produktům reflektujícím současné trendy udržitelnosti.
Sloup zubní hygieny edukuje zákazníky, jak správně pečovat o chrup, a zároveň přehledně prezentuje celé portfolio značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne a jejich zaměření na specifické problémy.
Většina české populace nakupuje produkty zubní hygieny právě v kamenných obchodech, ve kterých může domácí regál s velkým množstvím značek a druhů past představovat pro spotřebitele zbytečně složitý proces. Pro zákazníka je rychlá a jednoduchá orientace v prodejně klíčová. Výhodou tohoto vystavení je tak to, že zákazník nalezne vše potřebné – nejenom produkty, ale i informace – na jednom místě. Spotřebitelé jednoznačně pozitivně vnímají možnost dozvědět se o produktech cokoliv zajímavého a pochopit specifika výrobku. Vystavení tak zákazníkovi nabízí řešení přesně podle jeho potřeb.
Vystavení pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vychází z hlavních znaků, kterými jsou přírodní ingredience a udržitelné obalové materiály. Zubní pasty z této řady mají plně recyklovatelné nejen krabičky, ale také tuby včetně víček.
Instalace je vyrobena z kartonu a poutá pozornost tvary zubu a tuby zubní pasty stojícími vedle sebe. Bílý vzhled doplňuje motiv aloe vera, jedné ze složek nové řady. Vystavení je nasazeno v pěti vybraných prodejnách Albert.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY