Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup

Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne. Pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vzniklo rovněž samostatné vystavení určené do prodejen Albert. Oba projekty vznikly ve spolupráci s komunikační agenturou Dago.

Na unikátní podsvětlenou instalaci mohou zákazníci narazit v prodejně Albert na pražském Chodově. Vystavení je rozděleno na celkem čtyři moduly doplněné o specifické produkty, které se věnují odlišnému tématu orální hygieny:

  1. specializované péči o citlivé zuby,
  2. specializované péči o krvácející dásně,
  3. péči o zubní náhrady a ortodontické pomůcky,
  4. produktům reflektujícím současné trendy udržitelnosti.

Sloup zubní hygieny edukuje zákazníky, jak správně pečovat o chrup, a zároveň přehledně prezentuje celé portfolio značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne a jejich zaměření na specifické problémy.

Většina české populace nakupuje produkty zubní hygieny právě v kamenných obchodech, ve kterých může domácí regál s velkým množstvím značek a druhů past představovat pro spotřebitele zbytečně složitý proces. Pro zákazníka je rychlá a jednoduchá orientace v prodejně klíčová. Výhodou tohoto vystavení je tak to, že zákazník nalezne vše potřebné – nejenom produkty, ale i informace – na jednom místě. Spotřebitelé jednoznačně pozitivně vnímají možnost dozvědět se o produktech cokoliv zajímavého a pochopit specifika výrobku. Vystavení tak zákazníkovi nabízí řešení přesně podle jeho potřeb.

Vystavení pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vychází z hlavních znaků, kterými jsou přírodní ingredience a udržitelné obalové materiály. Zubní pasty z této řady mají plně recyklovatelné nejen krabičky, ale také tuby včetně víček.

Instalace je vyrobena z kartonu a poutá pozornost tvary zubu a tuby zubní pasty stojícími vedle sebe. Bílý vzhled doplňuje motiv aloe vera, jedné ze složek nové řady. Vystavení je nasazeno v pěti vybraných prodejnách Albert.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This