POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
![viber_image_2022-06-08_11-28-45-827](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/08/viber_image_2022-06-08_11-28-45-827-e1661169392209.jpg)
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne. Pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vzniklo rovněž samostatné vystavení určené do prodejen Albert. Oba projekty vznikly ve spolupráci s komunikační agenturou Dago.
Na unikátní podsvětlenou instalaci mohou zákazníci narazit v prodejně Albert na pražském Chodově. Vystavení je rozděleno na celkem čtyři moduly doplněné o specifické produkty, které se věnují odlišnému tématu orální hygieny:
- specializované péči o citlivé zuby,
- specializované péči o krvácející dásně,
- péči o zubní náhrady a ortodontické pomůcky,
- produktům reflektujícím současné trendy udržitelnosti.
Sloup zubní hygieny edukuje zákazníky, jak správně pečovat o chrup, a zároveň přehledně prezentuje celé portfolio značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne a jejich zaměření na specifické problémy.
Většina české populace nakupuje produkty zubní hygieny právě v kamenných obchodech, ve kterých může domácí regál s velkým množstvím značek a druhů past představovat pro spotřebitele zbytečně složitý proces. Pro zákazníka je rychlá a jednoduchá orientace v prodejně klíčová. Výhodou tohoto vystavení je tak to, že zákazník nalezne vše potřebné – nejenom produkty, ale i informace – na jednom místě. Spotřebitelé jednoznačně pozitivně vnímají možnost dozvědět se o produktech cokoliv zajímavého a pochopit specifika výrobku. Vystavení tak zákazníkovi nabízí řešení přesně podle jeho potřeb.
Vystavení pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vychází z hlavních znaků, kterými jsou přírodní ingredience a udržitelné obalové materiály. Zubní pasty z této řady mají plně recyklovatelné nejen krabičky, ale také tuby včetně víček.
Instalace je vyrobena z kartonu a poutá pozornost tvary zubu a tuby zubní pasty stojícími vedle sebe. Bílý vzhled doplňuje motiv aloe vera, jedné ze složek nové řady. Vystavení je nasazeno v pěti vybraných prodejnách Albert.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY