Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup

Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne. Pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vzniklo rovněž samostatné vystavení určené do prodejen Albert. Oba projekty vznikly ve spolupráci s komunikační agenturou Dago.

Na unikátní podsvětlenou instalaci mohou zákazníci narazit v prodejně Albert na pražském Chodově. Vystavení je rozděleno na celkem čtyři moduly doplněné o specifické produkty, které se věnují odlišnému tématu orální hygieny:

  1. specializované péči o citlivé zuby,
  2. specializované péči o krvácející dásně,
  3. péči o zubní náhrady a ortodontické pomůcky,
  4. produktům reflektujícím současné trendy udržitelnosti.

Sloup zubní hygieny edukuje zákazníky, jak správně pečovat o chrup, a zároveň přehledně prezentuje celé portfolio značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne a jejich zaměření na specifické problémy.

Většina české populace nakupuje produkty zubní hygieny právě v kamenných obchodech, ve kterých může domácí regál s velkým množstvím značek a druhů past představovat pro spotřebitele zbytečně složitý proces. Pro zákazníka je rychlá a jednoduchá orientace v prodejně klíčová. Výhodou tohoto vystavení je tak to, že zákazník nalezne vše potřebné – nejenom produkty, ale i informace – na jednom místě. Spotřebitelé jednoznačně pozitivně vnímají možnost dozvědět se o produktech cokoliv zajímavého a pochopit specifika výrobku. Vystavení tak zákazníkovi nabízí řešení přesně podle jeho potřeb.

Vystavení pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vychází z hlavních znaků, kterými jsou přírodní ingredience a udržitelné obalové materiály. Zubní pasty z této řady mají plně recyklovatelné nejen krabičky, ale také tuby včetně víček.

Instalace je vyrobena z kartonu a poutá pozornost tvary zubu a tuby zubní pasty stojícími vedle sebe. Bílý vzhled doplňuje motiv aloe vera, jedné ze složek nové řady. Vystavení je nasazeno v pěti vybraných prodejnách Albert.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This