Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...
Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje
Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.
Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi
Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.
Kompletný sortiment Orion na jednom mieste
Nestlé Slovensko v rámci kreatívneho endcapu v predajniach Fresh predstaví ucelenú ponuku cukroviniek Orion.
Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch
Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.
Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky
Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.
Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu
Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.
Pětinásobné zlato z POPAI Awards
I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.
Voda Natura proudí prodejnami Globus
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Krize nám pomohla k vnitřní proměně
Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společně s naším váženým klientem Mondelez se nám v soutěži podařilo zvítězit s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery & Convenience permanent. Jedná se zároveň o první český projekt, kterému se v POPAI Global Awards podařilo uspět. Tato realizace již dříve získala tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards a díky tomu dostala šanci se účastnit i nejvyššího světového kola soutěže. Zároveň byl tento týden porotou nominovaný mezi potenciální vítěze kategorie evropské soutěže POPAI Awards Paris.
V národním kole porotce zaujal vedle celkového designu a provedení i multisensorický charakter aplikace, resp. zapojení hmatu, zraku a sluchu. Kromě skvělé viditelnosti a zajímavého vzhledu láká zákazníky k pohlazení plyšová hlava krávy Milka, která na sebe upozorňuje zabučením při rozpoznání pohybu v její blízkosti. „Jsme velmi rádi, že se nám podařilo získat ocenění v globální konkurenci právě s touto realizací pro Mondelez. Bereme to také jako náš příspěvek, který na mezinárodní úrovni buduje povědomí o skvělé úrovni českého oboru in-store komunikace,“ říká Martin Vorel výkonný ředitel naší společnosti. Řada úspěchů tohoto řešení možná nekončí, bylo totiž nominováno spolu s regálovým čelem pro Jägermeister také do finále soutěže Les POPAI Awards Paris 2015.
Ocenění světového významu
Letošního pátého ročníku mezinárodní soutěže se účastnilo 80 špičkových realizací z 11 zemí, které musely získat ocenění v národních soutěžích. „Výhra v národním kole znamená, že jste dosáhli nejvyšší úrovně excelence. Úspěch v soupeření s těmi nejlepšími z celého světa je vrcholem pro každého, kdo získávání a zaujetí zákazníků bere vážně a usiluje o zlepšování celkového dojmu z nakupování,“ prohlásil Phil Day, Director POPAI UK and Ireland. Jeho slova nás ujistila o smysluplnosti naší firemní vize, která nás naviguje k tvorbě lepších míst prodeje.
Váš DAGO team
Na otázky k úspěchu ve světové soutěži POPAI Global Awards odpovídá za zadavatele projektu Martina Pilná, POB coordinator Mondelez a za realizátora Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.
Martina Pilná, Mondelez
Jak jste spokojeni s výsledky v obchodech, kde je čelo regálu instalováno?
Výsledky jsou pro nás potvrzením, že jdeme správným směrem a vynaložená práce, úsilí a investice jsme věnovali opravdu tomu, co dává smysl z pohledu nakupujícího.
Je pro vás ocenění dalším potvrzením jeho úspěchu?
Ano, velkým. Velice si vážíme toho, když jsou aktivity nejen skvěle oceněné nakupujícím, ale i odbornou veřejností, protože jsou třeba kreativní nebo inovativní, nebo používají nové koncepty prodejního impulzu, než jsme byli doposud zvyklí na obchodech potkávat a vidět. Ocenění nám navíc pomáhájí při dalších jednáních s řetězci.
Je pro vás tato instalace něčím odlišná od těch předchozích?
Tento projekt byl odlišný zejména v propojení menších osvědčených technik v instore komunikaci do jednoho celku. Povedlo se nám výborně skloubit více elementů a docílit multisenzorického zážitku pro spotřebitele. Umístění plyšové kravičky, která spotřebitele vybízí k pohlazení, je prolinkem na slogan značky Milka “Troufni si na jemnost”, reálné dřevěné vědro pro komunikaci novinek a došková střecha doplňují celý koncept gondoly. Bočnice gondoly jsme využili pro komunikaci zajímavých informací o značce Milka a o čokoládě. Gondola je jedinečná tím, že propojila klíčové elementy značky, ale zároveň plní nejdůležitější funkci: prodej. Podařilo se nám zachovat velkou prodejní plochu s využitím nakloněných polic pro lepší vizibilitu produktů. Hlavním doplňujícím prvkem je osvětlení, které gondolu zviditelňuje v obchodě a zvuková smyčka s Milka melodíí a zabučením, která zaručeně, v pozitivním slova smyslu, vytrhne zákazníka z běžné nákupní rutiny a potěší ho v každodenním nákupním shonu.
Znamená úspěch v soutěži důsledky pro realizace?
Uvažujete například o rozšíření do dalších zemí nebo zvýšení jejich počtu v tuzemsku?
V současné době probíhá rollout na další prodejny TESCO v ČR a máme velké pozitivní ohlasy od našich kolegů z jiných zemí, takže se v budoucnu určitě potkáte s tímto konceptem i v zahraničí.
Martin Vorel, Dago
Jak znělo zadání od klienta? Měli jste při návrhu prostor ke kreativitě?
Zadání klienta bylo poměrně přesné, věděl, co chce. Vytvořit atmosferující EndCup s pevně danými vizuálními prvky, jako je ikonická Kravička Milka včetně skutečného pasteveckého zvonce, reálné vědro, evokující čisté alpské pastviny, reálnou doškovou střechu. Zároveň byl kladen důraz na jednoduchost, originalitu, vysokou míru atmosferizace a možnost umístění a označení novinky v sortimentu.
Je podobný přístup k realizacím v českém prostředí ojedinělý?
Celá realizace je zajímavá jednoduchou originální kombinací netradičních prvků – jako je plyšová kravička, reálný zvonec, pohybový senzor aktivující zvukový efekt a LED nasvícení. Vytvoření samotného modelu kravičky byl poměrně zajímavý a komplikovaný úkol, neb neexistovala reálná data – pouze několik fotografií. A cílem bylo vytvořit milou, sympatickou a elegantní kravičku vystupující z chléva. Tento proces si vyžádal čtyři modely kraviček, než jsme se s klientem shodli na finálním provedení, nicméně, stálo to za to a toto úsilí se přetavilo právě v tuto ojedinělou a výjimečnou aplikaci.
Hned první den jsme pozorovali kupující, jak ze zvědavosti přicházejí, zvoní zvoncem, hladí kravičku, fotí se u ní a hlavně kupují vystavené produkty. Aplikace tak svým charizmatem prozářila celou kategorii cukrovinek a dodala do místa prodeje překvapení, atmosféru, emoce.