Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společně s naším váženým klientem Mondelez se nám v soutěži podařilo zvítězit s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery & Convenience permanent. Jedná se zároveň o první český projekt, kterému se v POPAI Global Awards podařilo uspět. Tato realizace již dříve získala tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards a díky tomu dostala šanci se účastnit i nejvyššího světového kola soutěže. Zároveň byl tento týden porotou nominovaný mezi potenciální vítěze kategorie evropské soutěže POPAI Awards Paris.
V národním kole porotce zaujal vedle celkového designu a provedení i multisensorický charakter aplikace, resp. zapojení hmatu, zraku a sluchu. Kromě skvělé viditelnosti a zajímavého vzhledu láká zákazníky k pohlazení plyšová hlava krávy Milka, která na sebe upozorňuje zabučením při rozpoznání pohybu v její blízkosti. „Jsme velmi rádi, že se nám podařilo získat ocenění v globální konkurenci právě s touto realizací pro Mondelez. Bereme to také jako náš příspěvek, který na mezinárodní úrovni buduje povědomí o skvělé úrovni českého oboru in-store komunikace,“ říká Martin Vorel výkonný ředitel naší společnosti. Řada úspěchů tohoto řešení možná nekončí, bylo totiž nominováno spolu s regálovým čelem pro Jägermeister také do finále soutěže Les POPAI Awards Paris 2015.
Ocenění světového významu
Letošního pátého ročníku mezinárodní soutěže se účastnilo 80 špičkových realizací z 11 zemí, které musely získat ocenění v národních soutěžích. „Výhra v národním kole znamená, že jste dosáhli nejvyšší úrovně excelence. Úspěch v soupeření s těmi nejlepšími z celého světa je vrcholem pro každého, kdo získávání a zaujetí zákazníků bere vážně a usiluje o zlepšování celkového dojmu z nakupování,“ prohlásil Phil Day, Director POPAI UK and Ireland. Jeho slova nás ujistila o smysluplnosti naší firemní vize, která nás naviguje k tvorbě lepších míst prodeje.
Váš DAGO team
Na otázky k úspěchu ve světové soutěži POPAI Global Awards odpovídá za zadavatele projektu Martina Pilná, POB coordinator Mondelez a za realizátora Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.
Martina Pilná, Mondelez
Jak jste spokojeni s výsledky v obchodech, kde je čelo regálu instalováno?
Výsledky jsou pro nás potvrzením, že jdeme správným směrem a vynaložená práce, úsilí a investice jsme věnovali opravdu tomu, co dává smysl z pohledu nakupujícího.
Je pro vás ocenění dalším potvrzením jeho úspěchu?
Ano, velkým. Velice si vážíme toho, když jsou aktivity nejen skvěle oceněné nakupujícím, ale i odbornou veřejností, protože jsou třeba kreativní nebo inovativní, nebo používají nové koncepty prodejního impulzu, než jsme byli doposud zvyklí na obchodech potkávat a vidět. Ocenění nám navíc pomáhájí při dalších jednáních s řetězci.
Je pro vás tato instalace něčím odlišná od těch předchozích?
Tento projekt byl odlišný zejména v propojení menších osvědčených technik v instore komunikaci do jednoho celku. Povedlo se nám výborně skloubit více elementů a docílit multisenzorického zážitku pro spotřebitele. Umístění plyšové kravičky, která spotřebitele vybízí k pohlazení, je prolinkem na slogan značky Milka “Troufni si na jemnost”, reálné dřevěné vědro pro komunikaci novinek a došková střecha doplňují celý koncept gondoly. Bočnice gondoly jsme využili pro komunikaci zajímavých informací o značce Milka a o čokoládě. Gondola je jedinečná tím, že propojila klíčové elementy značky, ale zároveň plní nejdůležitější funkci: prodej. Podařilo se nám zachovat velkou prodejní plochu s využitím nakloněných polic pro lepší vizibilitu produktů. Hlavním doplňujícím prvkem je osvětlení, které gondolu zviditelňuje v obchodě a zvuková smyčka s Milka melodíí a zabučením, která zaručeně, v pozitivním slova smyslu, vytrhne zákazníka z běžné nákupní rutiny a potěší ho v každodenním nákupním shonu.
Znamená úspěch v soutěži důsledky pro realizace?
Uvažujete například o rozšíření do dalších zemí nebo zvýšení jejich počtu v tuzemsku?
V současné době probíhá rollout na další prodejny TESCO v ČR a máme velké pozitivní ohlasy od našich kolegů z jiných zemí, takže se v budoucnu určitě potkáte s tímto konceptem i v zahraničí.
Martin Vorel, Dago
Jak znělo zadání od klienta? Měli jste při návrhu prostor ke kreativitě?
Zadání klienta bylo poměrně přesné, věděl, co chce. Vytvořit atmosferující EndCup s pevně danými vizuálními prvky, jako je ikonická Kravička Milka včetně skutečného pasteveckého zvonce, reálné vědro, evokující čisté alpské pastviny, reálnou doškovou střechu. Zároveň byl kladen důraz na jednoduchost, originalitu, vysokou míru atmosferizace a možnost umístění a označení novinky v sortimentu.
Je podobný přístup k realizacím v českém prostředí ojedinělý?
Celá realizace je zajímavá jednoduchou originální kombinací netradičních prvků – jako je plyšová kravička, reálný zvonec, pohybový senzor aktivující zvukový efekt a LED nasvícení. Vytvoření samotného modelu kravičky byl poměrně zajímavý a komplikovaný úkol, neb neexistovala reálná data – pouze několik fotografií. A cílem bylo vytvořit milou, sympatickou a elegantní kravičku vystupující z chléva. Tento proces si vyžádal čtyři modely kraviček, než jsme se s klientem shodli na finálním provedení, nicméně, stálo to za to a toto úsilí se přetavilo právě v tuto ojedinělou a výjimečnou aplikaci.
Hned první den jsme pozorovali kupující, jak ze zvědavosti přicházejí, zvoní zvoncem, hladí kravičku, fotí se u ní a hlavně kupují vystavené produkty. Aplikace tak svým charizmatem prozářila celou kategorii cukrovinek a dodala do místa prodeje překvapení, atmosféru, emoce.