Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
![inzerat_210_137_3_birell_4 (1)_pages-to-jpg-0001](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/06/inzerat_210_137_3_birell_4-1_pages-to-jpg-0001.jpg)
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje? Toto tvrzení dokládá průměrnou hodnotou 87 % průzkum Shopper Engagement Study (POPAI CE). A že až 59% obsahu nákupního košíku spotřebitelů tvoří neplánované položky, tedy ty, pro které se zákazník rozhodl čistě impulzivně? Pro in-store marketingovou komunikaci mluví uvedená procenta více než kladně.
Může se zdát, že lidé jsou na všechny možné stojany, omotávky endcapů a jiná POP média za léta zvyklí a vnímají je jako běžné vybavení supermarketu nebo hypermarketu. Ale po nucené pauze způsobené pandemií zákazníkům chyběl zážitek z nakupování v kamenné prodejně, a tak se začali rádi vracet s očekáváním a otevřeností k pobavení i pobídnutí. My chceme nabídnout značkám úžasnou možnost oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků během jejich path to purchase – a to díky setům POP médií.
Pokud se zaměříte na tvorbu nikoliv solitérních prvků, ale účinnějších sad více POP prostředků pro jednu kampaň, zasáhnete buď v rámci jedné prodejny, řetězce nebo i ve vícero najednou velké množství nakupujících.
Většina námi realizovaných projektů je velmi krátkodobého charakteru, na prodejně jsou umístěny 14 dní, někdy jen týden. Také proto zásah do nákupního rozhodnutí bude skrze nasazení setu POP mnohem vyšší. Spotřebitel „potká“ promovaný produkt na prodejní ploše v rámci kreativního paletového vystavení, dále v samotné příslušné sekci, kde bude podpořen regálovým brandingem. Nebo ještě na druhotném vystavení v podlahovém stojanu u jiných relevantních produktů.
Pojďte s námi podpořit prodeje a budovat brand equity, zúročit synergie s BTL komunikací a využijte kreativní sady POP prostředků např. pro sezónní aktivaci, spotřebitelskou soutěž, launch nového produktu nebo relaunche stávajícího, tak jako to s námi udělala Ondrášovka od Kofoly, Birgo od Mattoni nebo Birell z Plzeňského Prazdroje. Protože úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY