Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!

Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje? Toto tvrzení dokládá průměrnou hodnotou 87 % průzkum Shopper Engagement Study (POPAI CE). A že až 59% obsahu nákupního košíku spotřebitelů tvoří neplánované položky, tedy ty, pro které se zákazník rozhodl čistě impulzivně? Pro in-store marketingovou komunikaci mluví uvedená procenta více než kladně.

Může se zdát, že lidé jsou na všechny možné stojany, omotávky endcapů a jiná POP média za léta zvyklí a vnímají je jako běžné vybavení supermarketu nebo hypermarketu. Ale po nucené pauze způsobené pandemií zákazníkům chyběl zážitek z nakupování v kamenné prodejně, a tak se začali rádi vracet s očekáváním a otevřeností k pobavení i pobídnutí. My chceme nabídnout značkám úžasnou možnost oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků během jejich path to purchase – a to díky setům POP médií.

Pokud se zaměříte na tvorbu nikoliv solitérních prvků, ale účinnějších sad více POP prostředků pro jednu kampaň, zasáhnete buď v rámci jedné prodejny, řetězce nebo i ve vícero najednou velké množství nakupujících.

Většina námi realizovaných projektů je velmi krátkodobého charakteru, na prodejně jsou umístěny 14 dní, někdy jen týden. Také proto zásah do nákupního rozhodnutí bude skrze nasazení setu POP mnohem vyšší. Spotřebitel „potká“ promovaný produkt na prodejní ploše v rámci kreativního paletového vystavení, dále v samotné příslušné sekci, kde bude podpořen regálovým brandingem. Nebo ještě na druhotném vystavení v podlahovém stojanu u jiných relevantních produktů.

Pojďte s námi podpořit prodeje a budovat brand equity, zúročit synergie s BTL komunikací a využijte kreativní sady POP prostředků např. pro sezónní aktivaci, spotřebitelskou soutěž, launch nového produktu nebo relaunche stávajícího, tak jako to s námi udělala Ondrášovka od Kofoly, Birgo od Mattoni nebo Birell z Plzeňského Prazdroje. Protože úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This