Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Chuťovky z Pinterestu

I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na

DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!

Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje? Toto tvrzení dokládá průměrnou hodnotou 87 % průzkum Shopper Engagement Study (POPAI CE). A že až 59% obsahu nákupního košíku spotřebitelů tvoří neplánované položky, tedy ty, pro které se zákazník rozhodl čistě impulzivně? Pro in-store marketingovou komunikaci mluví uvedená procenta více než kladně.

Může se zdát, že lidé jsou na všechny možné stojany, omotávky endcapů a jiná POP média za léta zvyklí a vnímají je jako běžné vybavení supermarketu nebo hypermarketu. Ale po nucené pauze způsobené pandemií zákazníkům chyběl zážitek z nakupování v kamenné prodejně, a tak se začali rádi vracet s očekáváním a otevřeností k pobavení i pobídnutí. My chceme nabídnout značkám úžasnou možnost oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků během jejich path to purchase – a to díky setům POP médií.

Pokud se zaměříte na tvorbu nikoliv solitérních prvků, ale účinnějších sad více POP prostředků pro jednu kampaň, zasáhnete buď v rámci jedné prodejny, řetězce nebo i ve vícero najednou velké množství nakupujících.

Většina námi realizovaných projektů je velmi krátkodobého charakteru, na prodejně jsou umístěny 14 dní, někdy jen týden. Také proto zásah do nákupního rozhodnutí bude skrze nasazení setu POP mnohem vyšší. Spotřebitel „potká“ promovaný produkt na prodejní ploše v rámci kreativního paletového vystavení, dále v samotné příslušné sekci, kde bude podpořen regálovým brandingem. Nebo ještě na druhotném vystavení v podlahovém stojanu u jiných relevantních produktů.

Pojďte s námi podpořit prodeje a budovat brand equity, zúročit synergie s BTL komunikací a využijte kreativní sady POP prostředků např. pro sezónní aktivaci, spotřebitelskou soutěž, launch nového produktu nebo relaunche stávajícího, tak jako to s námi udělala Ondrášovka od Kofoly, Birgo od Mattoni nebo Birell z Plzeňského Prazdroje. Protože úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This