Český svět grilování 2
Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…
Unikátní display Budvar
Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v…
Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…
Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…
Euroshop 2014 – sci-fi realitou
Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…
Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld
Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…
Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !
Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.
Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje? Toto tvrzení dokládá průměrnou hodnotou 87 % průzkum Shopper Engagement Study (POPAI CE). A že až 59% obsahu nákupního košíku spotřebitelů tvoří neplánované položky, tedy ty, pro které se zákazník rozhodl čistě impulzivně? Pro in-store marketingovou komunikaci mluví uvedená procenta více než kladně.
Může se zdát, že lidé jsou na všechny možné stojany, omotávky endcapů a jiná POP média za léta zvyklí a vnímají je jako běžné vybavení supermarketu nebo hypermarketu. Ale po nucené pauze způsobené pandemií zákazníkům chyběl zážitek z nakupování v kamenné prodejně, a tak se začali rádi vracet s očekáváním a otevřeností k pobavení i pobídnutí. My chceme nabídnout značkám úžasnou možnost oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků během jejich path to purchase – a to díky setům POP médií.
Pokud se zaměříte na tvorbu nikoliv solitérních prvků, ale účinnějších sad více POP prostředků pro jednu kampaň, zasáhnete buď v rámci jedné prodejny, řetězce nebo i ve vícero najednou velké množství nakupujících.
Většina námi realizovaných projektů je velmi krátkodobého charakteru, na prodejně jsou umístěny 14 dní, někdy jen týden. Také proto zásah do nákupního rozhodnutí bude skrze nasazení setu POP mnohem vyšší. Spotřebitel „potká“ promovaný produkt na prodejní ploše v rámci kreativního paletového vystavení, dále v samotné příslušné sekci, kde bude podpořen regálovým brandingem. Nebo ještě na druhotném vystavení v podlahovém stojanu u jiných relevantních produktů.
Pojďte s námi podpořit prodeje a budovat brand equity, zúročit synergie s BTL komunikací a využijte kreativní sady POP prostředků např. pro sezónní aktivaci, spotřebitelskou soutěž, launch nového produktu nebo relaunche stávajícího, tak jako to s námi udělala Ondrášovka od Kofoly, Birgo od Mattoni nebo Birell z Plzeňského Prazdroje. Protože úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY