Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!

Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje? Toto tvrzení dokládá průměrnou hodnotou 87 % průzkum Shopper Engagement Study (POPAI CE). A že až 59% obsahu nákupního košíku spotřebitelů tvoří neplánované položky, tedy ty, pro které se zákazník rozhodl čistě impulzivně? Pro in-store marketingovou komunikaci mluví uvedená procenta více než kladně.

Může se zdát, že lidé jsou na všechny možné stojany, omotávky endcapů a jiná POP média za léta zvyklí a vnímají je jako běžné vybavení supermarketu nebo hypermarketu. Ale po nucené pauze způsobené pandemií zákazníkům chyběl zážitek z nakupování v kamenné prodejně, a tak se začali rádi vracet s očekáváním a otevřeností k pobavení i pobídnutí. My chceme nabídnout značkám úžasnou možnost oslovit co nejvíce potenciálních zákazníků během jejich path to purchase – a to díky setům POP médií.

Pokud se zaměříte na tvorbu nikoliv solitérních prvků, ale účinnějších sad více POP prostředků pro jednu kampaň, zasáhnete buď v rámci jedné prodejny, řetězce nebo i ve vícero najednou velké množství nakupujících.

Většina námi realizovaných projektů je velmi krátkodobého charakteru, na prodejně jsou umístěny 14 dní, někdy jen týden. Také proto zásah do nákupního rozhodnutí bude skrze nasazení setu POP mnohem vyšší. Spotřebitel „potká“ promovaný produkt na prodejní ploše v rámci kreativního paletového vystavení, dále v samotné příslušné sekci, kde bude podpořen regálovým brandingem. Nebo ještě na druhotném vystavení v podlahovém stojanu u jiných relevantních produktů.

Pojďte s námi podpořit prodeje a budovat brand equity, zúročit synergie s BTL komunikací a využijte kreativní sady POP prostředků např. pro sezónní aktivaci, spotřebitelskou soutěž, launch nového produktu nebo relaunche stávajícího, tak jako to s námi udělala Ondrášovka od Kofoly, Birgo od Mattoni nebo Birell z Plzeňského Prazdroje. Protože úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This