Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru zákazníků. „Cílovou skupinou je běžný nakupující s malými znalostmi mixologie, ale i barman nebo majitel restaurace hledající inspiraci pro svůj podnik,“ říká Tomáš Ptáček, Category & Trade Marketing Manager Brown-Forman Czechia. Aktuálně je  možné nechat se u regálu zasvětit do mixologie v prodejně Makro na pražském Černém Mostě.

Zadáním bylo vytvořit luxusní regálové vystavení, které bude odpovídajícím způsobem prezentovat značky z portfolia klienta a motivovat zákazníka k nákupu, nebo jej alespoň inspirovat, aby si drink namíchal doma svépomocí. Koncept místa, kde si nakupující může vytisknout recept a má po ruce všechny potřebné ingredience, již byl vyzkoušen dříve v realizaci v OC Letňany. „Klientela prodejen Makro nakupuje především pro podniky, proto se liší i software a nabízené recepty. Jsou náročnější, vícesložkové pro inspiraci barmanů. Regál je však stále zajímavý i pro koncové spotřebitele,“ uvádí Miroslav Obrátil, project manager naší společnosti.

Provedení regálu navozuje atmosféru baru, přispívá k tomu osvětlení, obložení centrálního panelu umělým kamenem nebo koktejlové sklenice zavěšené v horní části. Při interakci s dotykovým monitorem je zákazník obklopen prosvícenými lahvemi z portfolia Brown-Forman. Jedná se o whisky, rumy, tequillu i nealko nápoje. Po výběru receptu je možné jeho vytištění přímo u regálu i zaslání na e-mail zákazníka. „Užitečným výstupem softwaru chytrého regálu je také statistika o nejoblíbenějších koktejlech,“ dodává Tomáš Ptáček z Brown-Forman Czechia. Dosavadní ohlasy jsou velmi pozitivní. Brown-Forman Czechia nyní plánuje další aktivity na podporu chytrého regálu a  zároveň hodlá k aktuálním promocím využít i  imageové LCD obrazovky v jeho horní části.

Chytrý regál neušel také pozornosti poroty portálu Místoprodeje.cz, která mu udělila cenu TOP in store realizace měsíce ledna 2016. „Čisté, propracované, vybízející k ochutnání. Tento přístup povyšuje nakupování na zážitek. Provedení pomáhá budovat vysokou hodnotu vystavených brandů,“ zhodnotil vítěznou realizaci porotce Alexandr Stojčev, Group Account Director ze společnosti Momentum Czech Republic.

Váš team DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This