Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru zákazníků. „Cílovou skupinou je běžný nakupující s malými znalostmi mixologie, ale i barman nebo majitel restaurace hledající inspiraci pro svůj podnik,“ říká Tomáš Ptáček, Category & Trade Marketing Manager Brown-Forman Czechia. Aktuálně je možné nechat se u regálu zasvětit do mixologie v prodejně Makro na pražském Černém Mostě.
Zadáním bylo vytvořit luxusní regálové vystavení, které bude odpovídajícím způsobem prezentovat značky z portfolia klienta a motivovat zákazníka k nákupu, nebo jej alespoň inspirovat, aby si drink namíchal doma svépomocí. Koncept místa, kde si nakupující může vytisknout recept a má po ruce všechny potřebné ingredience, již byl vyzkoušen dříve v realizaci v OC Letňany. „Klientela prodejen Makro nakupuje především pro podniky, proto se liší i software a nabízené recepty. Jsou náročnější, vícesložkové pro inspiraci barmanů. Regál je však stále zajímavý i pro koncové spotřebitele,“ uvádí Miroslav Obrátil, project manager naší společnosti.
Provedení regálu navozuje atmosféru baru, přispívá k tomu osvětlení, obložení centrálního panelu umělým kamenem nebo koktejlové sklenice zavěšené v horní části. Při interakci s dotykovým monitorem je zákazník obklopen prosvícenými lahvemi z portfolia Brown-Forman. Jedná se o whisky, rumy, tequillu i nealko nápoje. Po výběru receptu je možné jeho vytištění přímo u regálu i zaslání na e-mail zákazníka. „Užitečným výstupem softwaru chytrého regálu je také statistika o nejoblíbenějších koktejlech,“ dodává Tomáš Ptáček z Brown-Forman Czechia. Dosavadní ohlasy jsou velmi pozitivní. Brown-Forman Czechia nyní plánuje další aktivity na podporu chytrého regálu a zároveň hodlá k aktuálním promocím využít i imageové LCD obrazovky v jeho horní části.
Chytrý regál neušel také pozornosti poroty portálu Místoprodeje.cz, která mu udělila cenu TOP in store realizace měsíce ledna 2016. „Čisté, propracované, vybízející k ochutnání. Tento přístup povyšuje nakupování na zážitek. Provedení pomáhá budovat vysokou hodnotu vystavených brandů,“ zhodnotil vítěznou realizaci porotce Alexandr Stojčev, Group Account Director ze společnosti Momentum Czech Republic.
Váš team DAGO