Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy

Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záštitou Nescafé Dolce Gusto od Nestlé.

Cílem projektu je lepší přehlednost kategorie a její pozitivnější vnímání. „V konkurenci jiných druhů přípravy kávy je pro nás důležité, aby zákazník vnímal kapslovou kávu minimálně jako kvalitativně rovnocennou. Zároveň chceme, aby se orientoval ve značkách přístrojů a kapslí,“ říká Michaela Gilarová, Channel development specialist Nescafé Dolce Gusto. Vnímali jsme potenciál kategorie a otevřeli jednání s jednotlivými partnery. Z dřívějších projektů víme, že je zde potenciál zvýšit prodej až o desítky procent. Koordinace je však náročná, vyjednat podmínky se všemi aktéry trvalo jeden rok. Aktuálně probíhá testování v prodejnách v Čestlicích a Nových Butovicích. Po vyhodnocení bude změna provedena v dalších pěti prodejnách Electroworld a v dalším roce ve zbývajících.

Trendem v retailové kávě je příklon k prémiovosti, kdy si lidé chtějí doma dopřát kávu jako v dobré kavárně. V Electroworldu se to promítá do bílého vzhledu polic a sjednocených prosvětlených vizuálů s motivem kávových zrn. Ke vstupu do uličky motivuje regálové čelo určené pro akční nabídky, kde mohou jednotlivé značky nabízet ochutnávku kávy před samotným nákupem. V centru regálu je zvýrazněný stojan, takzvaný focal point s aktuálně doporučenými produkty v podobě novinek nebo akčních nabídek. Motivuje kupující, aby přistoupili k regálu a nabízí aktuálně to nejlepší z nabídky, čímž usnadňuje orientaci v produktech. Méně je více, šíře nabídky je proto o něco menší než před realizací. Prostor každé značky je jasně označen a obsahuje kávovary i příslušné kapsle, což zabraňuje omylům při nákupu. Díky všem těmto změnám se zákazník cítí více komfortně. To pozitivně ovlivňuje nákupní zážitek i prodeje.

Váš DAGO Team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This