Nové displeje NESCAFÉ
Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…
Unikátní paletové vystavení pro Budvar
Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…
Displeje Tassimo pro Kraft Foods
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…
POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
POPAI awards 2012
Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…
Demo jednotky Samsung
Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…
Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy

Cílem projektu je lepší přehlednost kategorie a její pozitivnější vnímání. „V konkurenci jiných druhů přípravy kávy je pro nás důležité, aby zákazník vnímal kapslovou kávu minimálně jako kvalitativně rovnocennou. Zároveň chceme, aby se orientoval ve značkách přístrojů a kapslí,“ říká Michaela Gilarová, Channel development specialist Nescafé Dolce Gusto. Vnímali jsme potenciál kategorie a otevřeli jednání s jednotlivými partnery. Z dřívějších projektů víme, že je zde potenciál zvýšit prodej až o desítky procent. Koordinace je však náročná, vyjednat podmínky se všemi aktéry trvalo jeden rok. Aktuálně probíhá testování v prodejnách v Čestlicích a Nových Butovicích. Po vyhodnocení bude změna provedena v dalších pěti prodejnách Electroworld a v dalším roce ve zbývajících.
Trendem v retailové kávě je příklon k prémiovosti, kdy si lidé chtějí doma dopřát kávu jako v dobré kavárně. V Electroworldu se to promítá do bílého vzhledu polic a sjednocených prosvětlených vizuálů s motivem kávových zrn. Ke vstupu do uličky motivuje regálové čelo určené pro akční nabídky, kde mohou jednotlivé značky nabízet ochutnávku kávy před samotným nákupem. V centru regálu je zvýrazněný stojan, takzvaný focal point s aktuálně doporučenými produkty v podobě novinek nebo akčních nabídek. Motivuje kupující, aby přistoupili k regálu a nabízí aktuálně to nejlepší z nabídky, čímž usnadňuje orientaci v produktech. Méně je více, šíře nabídky je proto o něco menší než před realizací. Prostor každé značky je jasně označen a obsahuje kávovary i příslušné kapsle, což zabraňuje omylům při nákupu. Díky všem těmto změnám se zákazník cítí více komfortně. To pozitivně ovlivňuje nákupní zážitek i prodeje.
Váš DAGO Team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY