Podporujeme děti i seniory
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.
Značka krmiv pro domácí…
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj…
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…
Retail Safari v Düsseldorfu
Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.
V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. 25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě. Oproti düsseldorfskému Euroshopu b… Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ… V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri… S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
LG trendy shopping v Alze
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!
![Baileys](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/12/2022-1269-AS_005D1B39_Vanoce-2022-Baileys_11-scaled.jpg)
Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru Stock Plzeň – Božkov rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací, která v zahlceném prostoru prodejních ploch jen tak nezapadne.
Originální vystavení bylo zhotoveno v 15 kusech a je umístěno ve vybraných hypermarketech Albert. Aktivaci dominuje střed, na kterém najdete motto „Užijte si sladké Vánoce“, jež celou kampaň provází. Na střed navazuje část se stříškou evokující kavárenské prostředí – zde si spotřebitel může vybrat ze dvou lahodných drinků, které si po zakoupení Baileys může doma namíchat a následně vychutnat.
Nepřehlédnutelná je také kartonová lahev likéru Baileys v nadživotní velikosti ozdobená velkou červenou mašlí pro přiblížení atmosféry svátečních dní. Celé vystavení je zhotoveno z kombinace kartonu a dřeva. Součástí jsou také skutečné dřevěné bedýnky, které byly nastříkány barvami sladěnými s barvami vystavení, sloužící jako dodatečné místo pro vystavení produktů.
Podle dosavadních reakcí se spotřebitele povedlo příjemně překvapit a vzbudit v nich chuť k nákupu tohoto oblíbeného smetanového likéru.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY