Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!

Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru Stock Plzeň – Božkov rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací, která v zahlceném prostoru prodejních ploch jen tak nezapadne.

Originální vystavení bylo zhotoveno v 15 kusech a je umístěno ve vybraných hypermarketech Albert. Aktivaci dominuje střed, na kterém najdete motto „Užijte si sladké Vánoce“, jež celou kampaň provází. Na střed navazuje část se stříškou evokující kavárenské prostředí – zde si spotřebitel může vybrat ze dvou lahodných drinků, které si po zakoupení Baileys může doma namíchat a následně vychutnat.

Nepřehlédnutelná je také kartonová lahev likéru Baileys v nadživotní velikosti ozdobená velkou červenou mašlí pro přiblížení atmosféry svátečních dní. Celé vystavení je zhotoveno z kombinace kartonu a dřeva. Součástí jsou také skutečné dřevěné bedýnky, které byly nastříkány barvami sladěnými s barvami vystavení, sloužící jako dodatečné místo pro vystavení produktů.

Podle dosavadních reakcí se spotřebitele povedlo příjemně překvapit a vzbudit v nich chuť k nákupu tohoto oblíbeného smetanového likéru.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This